Vad får dig kvinna att vara otrogen?
Ingen/inget hade fått mig att vara otrogen, men "någon" kanske jag hade lämnat mitt förhållande för..
Denna någon måste vara väldigt speciell, för jag är inte direkt lättfångad.
Ingen/inget hade fått mig att vara otrogen, men "någon" kanske jag hade lämnat mitt förhållande för..
Denna någon måste vara väldigt speciell, för jag är inte direkt lättfångad.
På tal om påhopp på person. Ypperligt inlägg om vad som är påhopp på person och inte sak.
Låter som du är rätt besatt i att veta allt om mans privatliv. Hans privatliv eller anledning är väl inget någon har att göra med? Eller ska man avlägga en avhandling om sitt liv innan man svarar på inlägg om otrohet? Gör du det?
Varför han måste engagera sig i ämnet? Är det bara vissa som får yttra sig (kvinnor)? Jag har sett andra män yttra sig med. Trodde det var yttrandefrihet i Sverige, men det är tydligen bara "vissa" som får tycka?
En annan märklig sak är att du ifrågasätter om han arbetar, medan du själv svarar under arbetstid? Du vet om att många kan arbeta hemifrån då och då? Studera hemifrån? Svara på mobilen under raster? Har förtroendetid? Sitter vid en arbetsdator och har möjlighet att svara även under arbetstid?
Inte för att det har någon betydelse vilket det är. Det är bara konstigt att förutsätta saker, och för all del om han är arbetslös har ingen att göra med om han vill sitta på FL eller inte. Hans privatliv är irrelevant för svarets betydelse.
Glömde skriva i förra inlägget:
Allas upplevelser är olika, och jag tycker många otrogna är lika bittra, gnälliga och sura när man inte håller med/ifrågasätter dem,