• Anonym (-)

    Vad äter ni på MAX?

    Själv äter jag skrovmålet med smältost och coca cola. För övrigt är MAX det bästa jag vet

  • Svar på tråden Vad äter ni på MAX?
  • Aniiee

    Var så länge sen jag var på Max att de säkert bytt ut hela menyn vid det här laget.

    Men om jag skulle gå dit idag så skulle mina 3 topval, efter att ha kollat på deras hemsida, vara:
    Cheese n' bacon
    Friscoburgare
    Spicy Avocado Halloumi

    Så en av dem.

    Till det skulle jag beställa lökringar och mozzarella-sticks, skippa drickan (Antar att de har vatten i nån kran nånstans) och ta en lyxshake choklad till efterrätt.

    Btw, jag har begärt flyttning av tråden.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (C)

    Mozzarella sticks , fries med cheddar dip eller majonnäs.

    Jag gillar inte hamburgare på Max.

  • Anonym (Ä)

    Pommes och dipp (smält cheddardipp och soucream & pepper). Gillar inte deras burgare.

  • klyban

    Tycker MAX vanliga i burgare-sortimentet är kassa, men de har en del kampanjerbjudande på tillfälliga som är helt fantastiska.
    Det är en trippel ost har jag för mig som är riktigt bra, inte ätit på MAX på åratal.(kommer inte ihåg så bra längre :p )


    Tycker faktiskt en del så om Burger king också, att normal utbudet är sådär, men sen en del kampanjburgare är helt fantastiska.
    Gillar den med peperoni(chilin).

    PÅ MC tycker jag nästan lite tvärtom, där flera kampanjburgare är rätt dåliga, dock grundsortimentet håller bättre klass.

    Sen är det snabbmat, så jag diskuterar ur den synvinkeln och ingen annan.
    För ska jag ha en god burgare så gör jag den själv istället.

    Rätt konstigt att vi inte har snabbhamburger ställen med kvalitet i Sverige, och kvalitet är inte en fryst scan hamburgare som ett gatukök brämnner på, även om de kan vara bra på vissa ställen också.
    Kollat på triple D och där brukar det dyka upp såna ibland, där man arbetar som dessa snabbhamburgerställen, men man gör det från grunden.
    Ett ställe hade bar öppet 4-6 månader per år, och de var helt översållade med arbete under denna tid.
    hur många meter var det?
  • klyban
    Aniiee skrev 2019-06-20 19:12:13 följande:
    Var så länge sen jag var på Max att de säkert bytt ut hela menyn vid det här laget.

    Men om jag skulle gå dit idag så skulle mina 3 topval, efter att ha kollat på deras hemsida, vara:
    Cheese n' bacon
    Friscoburgare
    Spicy Avocado Halloumi

    Så en av dem.

    Till det skulle jag beställa lökringar och mozzarella-sticks, skippa drickan (Antar att de har vatten i nån kran nånstans) och ta en lyxshake choklad till efterrätt.

    Btw, jag har begärt flyttning av tråden.

    Jag har tyvärr väldigt svårt för denna friscobröd, det är en mysko konsistens jag inte gillar med den.
    Vet när man köpt hem, så har man fått rosat på dom rejält för slippa detta.

    Hur kommer brioche in i sammanhanget och med frisco, nått du vet?
    Just brödområdet är nått jag inte lägger mycket energi på, sure bakar bröd göra jag, men inte på det sättet att jag bryr mig som på annan mat.


    hur många meter var det?
  • Monchichier

    Just nu: Spicy Avocado Plant Beef, annars tar jag deras Halloumiburgare.
    Förut, innan jag slutade äta kött, beställde jag alltid Friscoburgaren. 

  • Monchichier

    Tycker förövrigt att en del svar i tråden är helt fantastiskt underbara. På den lätta frågan "Vad beställer ni på Max?" följer världens avhandling över att man inte äter på max, vad man äter på andra ställen, att man önskar att andra ställen fanns och slutsatsen att man egentligen inte äter någonting som inte är hemlagat.

  • Anonym (Mälardalen)

    Vad jag helst äter på Max? Inget, absolut inget. Usch!

Svar på tråden Vad äter ni på MAX?