• Tom Araya

Tjejer/kvinnor - sola topless?

Vad tänker du tjej/kvinna om att sola utan topp, alltså barbröstad?

Läs alla alternativ först.

Rösta på det som passar dig bäst.

Passar fler alternativ, rösta på bäst passande och ta med de andra i kommentar.

Skriv gärna hur gammal du är, hur du motiverar ditt svar och vad du tycker som röstat på alternativet 'Annat'.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer/kvinnor - sola topless?
  • Anonym (jenny penny)

Hur gör ni ?? .
    jag solar utan över del .
    skönast utan och mindre trosor som jag kan göra minimala ..
    När jag solar ruggen kör jag utan trosor i bland ..
    min kille är med mig såklart

• Anonym (A)

Det första alternativet.

• Pussan

Hur snyggt är det med två vita bröst på en brun kropp? Nej jag skulle aldrig sola med top någonstans. Visst, det blir en liten vit trekant av bikinibyxan. Men den ser ingen annan än mina älskare. Pattarma syns rätt ofta under en top som inte är heltäckande och det är betydligt fler som ser dem

• Tom Araya
    Pussan skrev 2019-07-26 22:39:57 följande:

Hur snyggt är det med två vita bröst på en brun kropp? Nej jag skulle aldrig sola med top någonstans. Visst, det blir en liten vit trekant av bikinibyxan. Men den ser ingen annan än mina älskare. Pattarma syns rätt ofta under en top som inte är heltäckande och det är betydligt fler som ser dem

En del tänder på sk "tan-lines".

Men jag håller med dig, snyggare med en jämn och heltäckande solbränna.
  • Anonym (Hemligt)

Jag har alltid överdel på, oavsett var jag solar.

Vill ha det vita att jämföra med och är dessutom väldigt pryd.

• Anonym (E)

Är det roligt att få mycket uppmärksamhet när man visar tuttarna för att sola?Får man vara naken på allmänna ställen.

• Anonym (I)

Solar inte alls.

Tycker inte det är snyggt med solbränt hud.

• Anonym (Hemligt)
    Anonym (E) skrev 2019-07-27 16:58:41 följande:

Är det roligt att få mycket uppmärksamhet när man visar tuttarna för att sola?Får man vara naken på allmänna ställen.

Topless är inte naket.
  • Tom Araya
    Anonym (E) skrev 2019-07-27 16:58:41 följande:

Man skulle kunna ställa samma fråga oavsett kroppsdel och att sola med heltäckande kläder tror jag ger dåligt resultat.
  • Anonym (Anonym)

Jag solar visserligen knappt ändå men topless går helt bort. Vill inte att fler folk än nödvändigt ska titta på dem. Tycker själv dem är hemska. 

• Anonym (Anonym)

Jag solar visserligen knappt ändå men topless går helt bort. Vill inte att fler folk än nödvändigt ska titta på dem. Tycker själv dem är hemska. 

• Anonym (Anonym)

• jos79

Topless utomlands och hemma men aldrig på badstränder eller andra platser i Sverige.

Svar på tråden Tjejer/kvinnor - sola topless?