Relationsproblem och behov
Detta blir ett krångligt och långt inlägg!
Min man skrev ett brev till mig istället för att prata och jag svarade med att jag behöver något annat i mitt liv.
Vilket han tog som att jag inte behöver honom.
Men vår bakgrund är att han haft minst 7 tjejer bakom min rygg. Han har åkt 28 mil enkel väg och skylt på att han ska göra annat än sanningen. Som jag sen fick veta att han träffade en tjej. Han påstår att han tänkte men gjorde aldrig något. Han sov hos en tjej med våra barn när jag var borta och påstår att de var bara vänner men min äldsta dotter sa att dom kysstes i soffan. Vilket han säger är något hon fått för sig. Men hon säger det än idag om vi möter den kvinnan på stan att den kvinnan kysste pappa förr. Och de är 7 år sen. Samma kvinna säger att dom sätts flera ggr och haft sex. Han nekar men ändå fortsatt ha kontakt med henne fast han sagt till mig att han inte har det. Han har sökt tjejer på dejtingsidor. Ja listan är lång. Och så dum som man varit så har man trott gång på gång på orden.
Så jag anser att han har visat gång på gång att han inte behöver mig utan han har gärna andra i sitt liv. Så då blir ju mitt liv att jag behöver annat än lögner, otroheter och oroligheter än att ha det så här.
Men jag är tydligen boven som sagt att jag behöver annat i mitt liv.
Dessutom skrev han för han tycker det är svårt att prata om saker och nu inte vill prata efter det jag skrev. Men han har inte pratat om något som behövs på ca 2 år.
Att han är otrogen så ofta borde väl vara tecken på att han inte behöver mig egentligen. Så varför kan jag inte behöva annat än lögner!?