Relationsproblem och behov
Usch, tungt! Är själv man dock, men kan ändå sätta mig in i din situation. Har tänkt tanken flera ggr själv under åren att söka något vid "sidan av".. men inte vågat ta chansen eller "risken" så att säga. Är väldigt attraktiv och vet om det, får oftast komplimanger och flera "inviter", nästintill dagligen. Kan ärligt uppskatta en liten oskyldig flirt och älskar verkligen att prata, chatta på gränsen till det "förbjudna". Dock har jag stannat vid just det och fått den "bekräftelse" och uppmärksamhet jag kanske inte fått på hemmaplan.
Men, för att återgå till din situation, så är han uppenbart otrogen. Kommer så även fortsättningsvis vara det!
Därmed inte sagt att han inte älskar dig, men där måste du själv värdera hur värt det är att leva i hans bubbla och lögn. Hade han varit ärlig från början och sagt som det var hade du kanske haft det enklare att gå vidare. Dock i en tillvaro fylld med misstänksamhet och konstant känsla av brutet förtroende.
Du gör bäst i agera utifrån din magkänsla och göra det som är bäst för DIG själv!
Otrohet är ett vanligare inslag i relationer än vi ens kan föreställa oss. Tro mig! Det går att gemensamt gå vidare efter det, men kommer vara fruktansvärt jobbigt.
Bestäm över ditt egna liv och dina egna förutsättningar och gör det du känner är rätt för DIG!
Lycka till