Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

Ångrar mig

Anonym (Väx upp!) skrev 2019-07-08 15:22:07 följande:

Du är så förbannat obehaglig i ditt sätt att argumentera, du verkar verkligen tro att du sitter på den enda sanningen. Hoppa ner från din höga häst, om du behöver intala dig att du tar död på celler för att rättfärdiga dina aborter så fine, du har ju på något vis övertygat dig själv att du har rätt. Att möjlighet till abort finns är bra, i extrema fall, och med vetskapen att man dödar ett barn som skulle kommit till, men inte bara för att lata/outbildade människor som du slarvar när du dricker vin. En gång är olyckligt, men två gånger?! Vad har man bakom pannbenet då?

Jag tycker samma sak om dig som du tycker om drottningen, du är förbannat obehaglig och sitter på en hög häst etc... Du kanske hade trivts bättre i Alabama? Fast där är förstås preventivmedel tillåtna och tänk på alla barn som kunde blivit till om det inte fanns preventivmedel. Forska lite om var aborter och preventivmedel är förbjudna och bosätt dig där, kanske också där våldtäkt är lagligt, för tänk hur många barn som skulle kunna finnas om fler spermier och ägg möts oavsett hur det hände. Eller skärp dig.
Svar på tråden Ångrar mig