• Obalem

BIM augusti 2019

Freya18 skrev 2019-08-12 21:52:43 följande:

Åh, vad segt det måste kännas och bara vänta. Jag hade blivit galen! Haha. Man får bara försöka hålla sig så positiv som möjligt. :)

Här går det också sakta framåt. ÄL-testerna är negativa och ingen stegring än, men det borde bli positivt innan helgen.

Haha nog är man lite galen allt...

jaha men då hoppas vi på de! Sen är de den lååånga väntan också :/ men de klarar du.
  • Obalem
    jhms skrev 2019-08-13 06:23:06 följande:

ÄL+9, tog precis ett gravtest och ser två linjer. Ska testa igen om några dagar, är ändå 3 dagar kvar till BIM. Vad tycker ni? Visst är det två streck?

Ser absolut ut som två streck! :D
  • Obalem

Grattis ni som plussat!

Och ni som väntar på att testa... jag lider med er :/

Här går tiden såååå långsamt, mest för att jag inte ens vet vad som händer alls.

Jag fortsätter följa er men jag tror att BIM september får bli mitt nya mål. Kram på er

• Obalem
    hundenhubbe skrev 2019-08-15 09:37:55 följande:

Här har jag fipplat med det!

Dom här ska väl inte va känd för spök? För jag har sett tokblank och dehär ser jag verkligen ett sträck och sambon också som knappt tittat på ett sånt här test xD

Jag tycker mig se en skymt av streck men väääldigt svagt! Hoppas du har fler test så du kan ta ett imorgon :D
  • Obalem
    hundenhubbe skrev 2019-08-15 10:24:32 följande:

Jag har ett eller kanske 2 kvar! Så tar ett imorgon när jag vaknar. Symtom idag: ömma tunga bröst, onda bröstvårtor, gasig mage + "mensvärk ", trött, ökad hunger och lite mer flytningar. Jag har aldrig mensvärk såhär långt innan mens. Brukar komma samma dag eller tidigast dagen innan. Gasig är jag enbart under äl, vill äta varannan timme typ vilket inte händer heller och flytningar har jag aldrig hellerbinnan mens. Heller inte onda bröstvårtor. Så mkt som avviker. Ska bli spännande med test imorgon!

De låter ju verkligen lovande! (Konstiga vi är som är överlycklig över att må skit hehe)

Här sker en hel del också! Molvärk/mensvärk, magkatarrskänsla och uppstötningar! Mitt test är lite diffust men jag har ett digitalt påväg som jag knappt kan hålla mig undan tills i övermorgon!
  • Obalem
    hundenhubbe skrev 2019-08-15 11:04:04 följande:

Haha ja man är ju lite knäpp xD men de låter ju väldigt lovande! När har du BIM? :D kan du inte lägga upp ett test? :)

Jag har ingen aning faktiskt! Jag har inte fått mens sen missfall i juli.
  • Obalem
    Obalem skrev 2019-08-15 14:09:34 följande:

• Obalem
    Obalem skrev 2019-08-15 14:09:34 följande:

• Obalem

[quote=79833494][quote-nick]Obalem skrev 2019-08-15 14:10:06 följande:[/quote-nick][/quote]

• Obalem
    hundenhubbe skrev 2019-08-15 14:26:01 följande:

[/quote]

Jag tycker man ser på ditt ett svagt streck! :D

Åh tycker du?? Ja hoppas såå :D
Svar på tråden BIM augusti 2019