• Anonym (Sugen)

App-styrd vibrator

Jag funderar på att köpa och överraska min fru med en app-styrd vibrator!

Är det någon här som testat en sådan? Vad tycker ni om den?

Sugen//

• Svar på tråden App-styrd vibrator
  • Anonym (Tjej30)

Den jag har är rätt dålig tyvärr. Jag måste sätta igång den innan jag för in den, och då hamnar knappen liksom inne i mig. Får den då ingen "aktivitet" från appen inom en viss tid (vilket den aldrig får, den tappar blåtandskontakten hela tiden), så stänger den av sig. Då måste jag gå tillbaka till toan, dra ut den, starta om den, stoppa in den. Så idén om att ha det lite busigt ute bland folk, det funkar ju inte :(

Blev en dyr "vanlig" vibrator.

• Oerhörd

Jag har en som jag använder för lite närhet på distans ibland. Jag gillar den :)

• HasseA

Min erfarenhet är att det fungerar rätt dåligt. Visst, som skrevs ovan, för att få en känsla av närhet, absolut. Men av stark njutning?

Jag vet inte, men vi har provat både med ägg inne i slidan (där hon känner att det vibrerar - och?), och mer direkt mot klitoris. Och så har vi provat lite här och där. Om har vi varit på typ ICA så har koncentrationen gått åt till handlandet, så hon inte har märkt så himla mycket av det hela. Och är det en alldeles för tyst och stilla miljö hörs surrandet.

Det har ju blivit poppis med något sorts ägg instoppat på web-cam, har jag börjat ana, där de som tittar får den att vibrera, och tjejen flyger upp och himlar med ögonen varje gång. Kul - men totalt fejk tror jag. Med en kraftig wand rakt mot klitoris kanske man kan få den effekten, men med ett ägg inne i slidan?

• Oerhörd
    HasseA skrev 2019-07-03 09:49:31 följande:

Min erfarenhet är att det fungerar rätt dåligt. Visst, som skrevs ovan, för att få en känsla av närhet, absolut. Men av stark njutning?

Jag vet inte, men vi har provat både med ägg inne i slidan (där hon känner att det vibrerar - och?), och mer direkt mot klitoris. Och så har vi provat lite här och där. Om har vi varit på typ ICA så har koncentrationen gått åt till handlandet, så hon inte har märkt så himla mycket av det hela. Och är det en alldeles för tyst och stilla miljö hörs surrandet.

Det har ju blivit poppis med något sorts ägg instoppat på web-cam, har jag börjat ana, där de som tittar får den att vibrera, och tjejen flyger upp och himlar med ögonen varje gång. Kul - men totalt fejk tror jag. Med en kraftig wand rakt mot klitoris kanske man kan få den effekten, men med ett ägg inne i slidan?

Leksaker kan ju köpas för olika syften, och ingen leksak är roligare är sin användare ;) Min har en del i slidan och en del mot klitoris, vibrationsmönster och styrkan på vibrationerna i vardera del kontrolleras i appen. Vibrationerna är inte väldigt starka, men är jag kåt krävs inte starka vibrationer. Det är en lek, och det är inte meningen att jag ska komma så fort som möjligt och vara färdig, det får gärna ta tid. Han får njuta av att reta mig och se och höra mig bli kåt och frustrerad innan jag får instruktioner om hur jag ska avsluta om inte vibratorn skött det.

Är vi på Ica tillsammans får han väl köra in en hand under kjolen om han vill att jag ska pipa till, då behövs inga leksaker :)
  • älskamigmucho

Har haft en del sånt... Har tyckt om det för det mesta o mina män har gillat att styra mig så jag ber o bönar om mer etc

• Anonym (Sonya32)

Jag tycker det är en bra idé. De är spännande och roliga och finns väldigt många olika modeller. Jag gillar curvy från satisfyer så det är ett tips :) brukar handla på erotini där har de en egen kategori för appstyrda leksaker och enkelt att hitta. Lycka till ;) 

• Anonym (Man)

@HasseA

Även jag har sett dessa rosa vibratorer som tittare kan få vibrera. Visst kan det vara fejk men uppenbarligen får de orgasm helt handsfree i livesändning. Något måste den göra ändå.. Flört

Svar på tråden App-styrd vibrator