Inlägg från: idisslaren |Visa alla inlägg
  • idisslaren

Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!

Kandelaber skrev 2019-07-10 22:43:31 följande:

BF-listan:

12/1 facebookmammajuni15

14/1 zebrans

16/1 Emmissss

16/1 HVL, Kandelaber

17/1 liebespuppe

25/1 eeat

26/1 couleours

6/2 solrosbarn

10/2 Carrie123

19/2 Idisslaren

19/2 Littlestar78

Hoppar in här jag med. Gravid med en välkommen hoppsan. Tredje barnet på 4,5 år så en intensiv tid väntar :P har två grabbar sen innan och även om jag älskar grabbar vore det lite kul med en tjej denna gång :) mår ok men ett illamående som ligger mer eller mindre konstant och är ganska trött. Försöker vila mycket men svårt med två små och dom sover dessutom kratta på natten. Men mår ändå så mycket bättre än jag gjorde med tvåan! Fick blodpropp första graviditeten och tar förebyggande sprutor varje dag nu.
  • idisslaren
    Solros80 skrev 2019-08-22 20:59:39 följande:

Grattis till graviditeten! Jag fick också propp i början och ska ta sprutor hela vägen. En kollega berättade att det finns blodförtunnande i tablett form. Jag tänkte kolla med läkaren om det går att byta.. Är så trött på sprutorna. Är i vecka 18. Ju större magen blir desto svårare blir det att ta sprutorna. Sen funderar jag en del över risken att blöda för mycket vid förlossning.. De säger att man slutar med sprutorna i vecks 36 men jag är gravid med tvillingar och det finns stor risk för tidigare förlossning.. Man undrar hur det blir då..

Här är en till! Fick massiv propp i ljumsken med första barnet och nu är det min tredje graviditet så har tagit mååånga sprutor vid det här laget ???? måste ta från plus och minst 6 veckor efter förlossning. Med ettan fick jag ta både morgon och kväll och i 6 månader :O
Svar på tråden Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!