Några frågor till er tjejer
Tänkte först inte svara men sen blev jag lite kåt av detta... :)
1 Hur gammal är du??
35
2. Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?
Mörkblond. Har färgat sen jag var 14, nu ljustblond, svart och lite röd ombre i topparna. Längd mellan axlarna och brösten.
3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??
169 96 (gravid nu). Är ganska nöjd men lite skulle jag vilja minska i vikt. Gillar inte dubbelhakan!
4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst??
För tillfället 95 C. Skulle gärna ha rundare bröst och mindre omfång/ryggfett :P
5) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du?
Ja. Klipper eller trimmar till någon mm.
6) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig?
Nej, jag älskar mycket hår på män!
7) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell??
Hetero tror jag...
8) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig?
Har fantiserat och blivit tänd. Men beror helt på tjejen... Kanske med rätt person skulle det funka IRL?
9) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana och i så fall vad är sexiga underkläder för dig?
Ja älskar dem! Brukar inte använda så ofta. Sexiga underkläder för mig är allt som ser sexigt ut, kan variera från spets/siden/silke/nylon till mer porriga grejer som latex el fisknät med kroppsöppningar... X) Strumpebands hållare el stayups och korsetter är härliga!
10)Föredrar du string eller vanliga trosor, Matrial ,färg?
Nja, varierar beroende på humöret... Oftare vanliga, I varierande färger, oftast bomullshipsters el sloggy.
11) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den?
Ja, fantiserar ofta om att vara undergiven med två män, en i halsen /munnen och andra i röven... Vet inte om jag vågar/kan testa IRL?
12) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång?
Japp, har varit lite porrberoende under åren. Började titta redan som 11-åring. Försöker hålla det på en hälsosam nivå.
14) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det??
2-5 ggr/veckan som oftast. Ibland längre paus, beroende på livet i övrigt. Började som 11-12-åring, vid 13-14 med "tillbehör" (annat än fingrarna).
15) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej??
Japp, på mig själv och på en annan kille.
16) Hur många har du haft sex med då?
17 st.
17) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar??
En gång en trekant med en kille och en tjej, men kändes fel att röra just den tjejen så vi fokuserade mest på killen tillsammans.
18) Har du provat analsex och i så fall gillar eller gillar inte?
Provat är fel ord, blev typ våldtagen där som 17 åring. Har sen dess utforskat mer vid onani och även med olika män. Gillar ibland men oftare bara buttplug. Min nuvarande man gillar inte direkt analsex. Jag vill ofta ha det mer då jag inte kan få det och tvärtom, är komplicerat!
19) Gillar eller gillar inte att ge oralsex?
Gillar men bara är jag är kåt, inte varje gång!
20) Hur länge brukar du suga?
Om jag är ordentligt kåt så älskar jag att bli deepthroatad och munknullad en bra stund, men oftast bara tills vi fortsätter med vaginalt sex, några minuter typ. Suger jag länge så får jag ont i käkarna, om det tex. tar länge för honom att komma och jag vill ge honom det. Händer inte så ofta nuförtiden.
21) Spottar eller sväljer du?
Sväljer alltid.
22) Har du onanerat utomhus någon gång?
Ja.
23) Har du någonsin blivit ertappad med onani? hur gick det till?
Många gånger som någon kommit men jag gömt mig under nåt täcke. Tror ingen märkt?
24) Har du någonsin ertappat någon?
Ja min ex. Han blev sur... :(