Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

Några frågor till er tjejer

Anonym (Svea) skrev 2019-07-09 16:44:33 följande:

1 Hur gammal är du??

24 år

2. Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?

Svar: Har alltid haft min naturliga färg och form på håret. Jag började som vitblond , men håret har mörknat med åren, särskilt sedan jag födde barn. Nu är håret mörkblont med inslag av rött oc guld. Rakt hår , nu axellångt.

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??

Svar: Jag är strax under 160 cm och väger ca 65 kg. Är nöjd med mig själv och min kropp.

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst??

Svar 70-75(beroende på bhmärke) E. Är som sagt nöjd, även om det är lite tungt.

5) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du?

Svar: Nej

6) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig?

Svar: En MAN rakar sig givetvis INTE.

7) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell??

Svar: Hetero till hundra.

8) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon

gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig?

Svar: Jag sa att jag var hetero, eller hur?

9) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana och i så fall vad är sexiga underkläder för dig?

Svar: Ja, jag tycker om det. Jag föredrar gammeldagsa romantiska historier i spets.

10)Föredrar du string eller vanliga trosor, Matrial ,färg?

Svar: Jag använder verkligen inte string. Till vardags föredrar jag underkläder i bomull som andas och täcker det som ska täckas.

11) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den?

Svar: Jag tönder på att vara undergiven och bli befruktad. Vi praktiserar det.

12) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång?

Svar: Jag tittar inte på något jag inte står bakom.

14) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det??

Svar: Jag onanerar inte sedan sexdebuten på bröllopsnatten. Innan dess onanerade jag ibland, började nör jag var 14-15 år.

15) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej??

Svar: Nej, jag ser inte hur det skulle vara något emot äkta vara.

16) Hur många har du haft sex med då?

Svar: Med min make.

17) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar??

Svar: Verkligen inte.

18) Har du provat analsex och i så fall gillar eller gillar inte?

Svar: Skulle aldrig få för mig att prova.

19) Gillar eller gillar inte att ge oralsex?

Svar: Själva mekaniken är jag inte vidare förtjust i, men jag gillar känslan av att vara undergiven. Dock praktiserar vi inte oralt speciellt ofta.

20) Hur länge brukar du suga?

Svar: Jag klockar inte min tid med min make.

21) Spottar eller sväljer du?

Svar: Inget av det.

22) Har du onanerat utomhus någon gång?

23) Har du någonsin blivit ertappad med onani? hur gick det till?

24) Har du någonsin ertappat någon

Anonym (Svea) skrev 2019-07-09 16:44:33 följande:

1 Hur gammal är du??

24 år

2. Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår?

Svar: Har alltid haft min naturliga färg och form på håret. Jag började som vitblond , men håret har mörknat med åren, särskilt sedan jag födde barn. Nu är håret mörkblont med inslag av rött oc guld. Rakt hår , nu axellångt.

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp??

Svar: Jag är strax under 160 cm och väger ca 65 kg. Är nöjd med mig själv och min kropp.

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst??

Svar 70-75(beroende på bhmärke) E. Är som sagt nöjd, även om det är lite tungt.

5) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du?

6) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig?

Svar: En MAN rakar sig givetvis INTE.

7) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell??

Svar: Hetero till hundra.

gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig?

Svar: Jag sa att jag var hetero, eller hur?

9) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana och i så fall vad är sexiga underkläder för dig?

Svar: Ja, jag tycker om det. Jag föredrar gammeldagsa romantiska historier i spets.

10)Föredrar du string eller vanliga trosor, Matrial ,färg?

Svar: Jag använder verkligen inte string. Till vardags föredrar jag underkläder i bomull som andas och täcker det som ska täckas.

11) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den?

Svar: Jag tönder på att vara undergiven och bli befruktad. Vi praktiserar det.

12) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång?

Svar: Jag tittar inte på något jag inte står bakom.

14) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det??

Svar: Jag onanerar inte sedan sexdebuten på bröllopsnatten. Innan dess onanerade jag ibland, började nör jag var 14-15 år.

15) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej??

Svar: Nej, jag ser inte hur det skulle vara något emot äkta vara.

16) Hur många har du haft sex med då?

Svar: Med min make.

17) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar??

Svar: Verkligen inte.

18) Har du provat analsex och i så fall gillar eller gillar inte?

Svar: Skulle aldrig få för mig att prova.

19) Gillar eller gillar inte att ge oralsex?

Svar: Själva mekaniken är jag inte vidare förtjust i, men jag gillar känslan av att vara undergiven. Dock praktiserar vi inte oralt speciellt ofta.

20) Hur länge brukar du suga?

Svar: Jag klockar inte min tid med min make.

21) Spottar eller sväljer du?

Svar: Inget av det.

22) Har du onanerat utomhus någon gång?

23) Har du någonsin blivit ertappad med onani? hur gick det till?

24) Har du någonsin ertappat någon

Spännande att ni väntade till bröllopsnatten. Hur gamla var ni då? Var mannen också oerfaren?
  • Anonym (Undrar)
    1 Hur gammal är du?? 34

2. Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår? Medellångt, ljust

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp?? 180, 95 kg. Skulle vara skönt att vara smalare, men jag har lärt mig trivas och vara nöjd som jag är.

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst?? 80 F. Nöjd

5) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du? Nej

6) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig? Nej

7) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell?? Hetero

gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig? Fantiserat, men inget som tänder mig

9) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana och i så fall vad är sexiga underkläder för dig? Svarta är lite mera spännande. Strumpor i stället för strumpbyxor, om det räknas hit.

10)Föredrar du string eller vanliga trosor, Matrial ,färg? Vanliga

11) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den? Att ha sex överhuvudtaget...

12) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång? Väldigt begränsat

14) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det?? Inte alls just nu. Har gjort det varje vecka tidigare. Första gången när jag var 17 kanske, första orgasmen vid 23.

15) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej?? Nej

16) Hur många har du haft sex med då? Ingen

17) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar?? Nej

18) Har du provat analsex och i så fall gillar eller gillar inte? Nej

19) Gillar eller gillar inte att ge oralsex? Inte prövat. Känner mig rädd för det, men samtidigt spännande.

20) Hur länge brukar du suga? -

21) Spottar eller sväljer du? -

22) Har du onanerat utomhus någon gång? Nej

23) Har du någonsin blivit ertappad med onani? hur gick det till? Nej

24) Har du någonsin ertappat någon? Nej
  • Anonym (Undrar)
    Grossglanz skrev 2019-08-19 03:33:10 följande:
    Är du 34 &oskuld? Självalt?
    Det är en definitionsfråga. Jag har inte hittat någon man. Men jag vill vänta med sex tills jag är gift, så det är förstås ett val som har gjort det svårare.
Svar på tråden Några frågor till er tjejer