Inlägg från: Anonym (BBW) |Visa alla inlägg
  • Anonym (BBW)

Några frågor till er tjejer

1 Hur gammal är du?? 56

2. Vad är din naturliga hårfärg och har du den nu eller färgar du och liknande?? Har du långt eller kort hår? Sandre färgad men bleker och färgar om vart annat.

3) Hur lång är du och vad väger du och är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja ha något av den förändrad?? Har du komplex för något över din kropp?? 165cm ca 100kg

Tidigare var det jobbigt men nu är jag tillfreds.

4) Vad har du för bröststorlek och är du nöjd med dina bröst?? Stora

5) Brukar du raka dig där nere och i så fall hur rakar du? Rakar eller vaxar.

6) Tycker du att killarna ska raka sig därnere och i såfall hur mycket och hur ska dom raka sig? Renrakat är trevligt.

7) Är du helt heterosexuell eller bi / homosexuell?? Hetero men lite partybi

8) Om du hittills ansett dig som helt hetero, har du någon

gång funderat eller fantiserat om att ha sex med en annan tjej ?? Har isåfall den tanken tänt dig?

Har kyst och smekt andra kvinnor på klubbar men inte gått hela vägen men med rätt kvinna vid rätt tillfälle så kan det nog hända en hel del skoj.

9) Tycker du om sexiga underkläder och brukar du använda sådana och i så fall vad är sexiga underkläder för dig? Korsetter, nätstrumpor och liknande är trevlig. All black är min stil.

10)Föredrar du string eller vanliga trosor, Matrial ,färg? Vanliga.

11) Har du en sexfantasi som du skulle vilja få uppfylld och i så fall vad är den? Vill testa ett gangbang och att stå vid korset med en kille som kan hantera en flogger eller två skulle vara häftigt

Har testat att bli floggad men jag talar om någon som kan hantera redskapet inte bara vifta lite på måfå.

12) Vad tycker du om porr och brukar du eller har tittat på porr någon gång? Tittat en del. Just nu är det rätt mycket spermastudio.

14) Hur ofta onanerar du och hur gammal var du när du började med det?? Varierar. Började tidigt

15) Har du någon gång provat på en dildo och i såfall var det på dig själv eller i samband med sex med en kille eller tjej?? Ja under många år var olika dildos mitt sexliv och nu är dom lite trevlig krydda.

16) Hur många har du haft sex med då? Gissar på 75 - 100

17) Har du någon gång haft mer än en sexpartner på samma gång, typ trekant eller gruppsex och i så fall var det med bara killar eller tjejer och en kille / flera killar?? Ja tre killar samtidigt och fyra älskare inbokade samma dag har jag haft

18) Har du provat analsex och i så fall gillar eller gillar inte? Har testat men gillar det inte direkt. Dubbelmacka var dock helt ok. Inte för analsexet men för känslan att bli tagen av två samtidigt.

19) Gillar eller gillar inte att ge oralsex?

Inte direkt men gillar sperma och att få killar att spruta.

20) Hur länge brukar du suga? Till det går för killen/killarna

21) Spottar eller sväljer du? Bäst är om killen sprutar på mina bröst men att låta det rinna ur munnen är ok men sväljer inte.

22) Har du onanerat utomhus någon gång? Ja

23) Har du någonsin blivit ertappad med onani? hur gick det till? Ja. Mamma öppnade dörren utan att knacka först. Det gjorde hon aldrig om.

24) Har du någonsin ertappat någon? Ja.

Svar på tråden Några frågor till er tjejer