• Thu 4 Jul 2019 21:03
    694 visningar
    5 svar
    5
    694

    Syskonvagn eller ståplatta?!

    Om allt går bra så kommer ett syskon i november, vårt första barn är då 2,5 år. Vi har 20 min promenad till förskolan och 2,5-åringen kommer gå ca 9-14. Jag tror att jag kommer vilja fortsätta promenera på stan direkt efter lämning. Därför undrar jag om det inte blir bökigt att satsa på dubbelvagn. Vad har ni för tips?!

  • Svar på tråden Syskonvagn eller ståplatta?!
  • Fri 5 Jul 2019 18:23
    #3
    Lynxsa skrev 2019-07-05 09:20:18 följande:

    Balanscykel! Dubbelvagn känns som kort användningstid om syskonet är2, 5år. Bor du relativt snöfritt är balanscykel väldigt bra. Mina har "cyklat" långt i den åldern och det går snabbt. Mycket snö så pulka? Eller en cykelvagn?


    Ja bra förslag, det ska vi testa!!
  • Fri 5 Jul 2019 18:25
    #4
    LittleSunshine84 skrev 2019-07-05 12:40:39 följande:

    Har samma ålderskillnad på mina och syskonsvagn har varit min räddning :) den äldsta ville vara liten igen ett tag. Han börjar närma sig tre år men vill fortfarande åka vagn ibland. Om inte annat sova lunch i vagnen när vi är iväg. Bugaboo donkey ????????


    Har du syskonvagnen på stan om du bara har en bebis i? Tänker att det blir så otympligt med syskonvagn om man inte har båda med, men orkar ju inte gå hem och byta vagn efter lämningen....
Svar på tråden Syskonvagn eller ståplatta?!