MISSFALL!
Min andra graviditet hade jag besvär med blödningar från v.7-v.12. Allt från klarrött till rosa/röda flytningar. Kunde hålla i sig några dagar för att sedan ta pauser och sedan för att komma igång igen. Kunde få som lite lätt molvärk men aldrig riktig värk.
Min tredje graviditet fick jag rosa flytningar i v.6. Dom ökade i mängd och två veckor efter, samma dag som jag skulle ha haft min mens, övergick flytningarna till blödning. Fyra dagar efter första blödningen kom missfallet. Hade ont från första blödning också och blev bara värre och värre. Släppte samma dag som missfallet.
Graviditet fyra har sett ut på samma sätt som graviditet 2. Har inte haft besvär sedan i tisdags. Gjorde vul förra måndagen och då såg allt bra ut, så hoppas allt ser bra ut på kuben med. Känns som det.
Tredje gången vid missfallet så kändes det aldrig bra, men det gjorde det andra gången och gör det denna gång med.
Men missfall kan se olika ut. Somliga känner knappt sv det medans andra upplever svår värk.
Jag hade som mensvärk fast något värre, gjorde sjukt ont i höfter rygg dessutom.
Men det behöver ju inte vara missfall heller du genomgår
Vilken vecka är du i