• Anonym (JO)

Förändringens Vindar Blåser

Anonym (Bachman) skrev 2019-07-07 11:04:45 följande:

Så du menar att de kvinnorna i förhållanden som vill ha nya sexpartners skulle bli glada över att männen lyser med sin frånvaro?

Alla kvinnor som skriver här att de har många potentiella sexpartners, hellre skulle vilja att att män inte gav dom uppmärksamhet?

Inte en chans i Helvete att kvinnor skulle välja bort det.

Inte en chans.

Hej!

Jag är en 45-årig singel sedan 10 år som inte vill ha någon uppmärksamhet från män alls.
  • Anonym (JO)
    Anonym (Bachman) skrev 2019-07-07 11:32:10 följande:

Och jag förstår det. Varför skulle kvinnor vilja ha det annorlunda? Inga män som ger dom uppmärksamhet, bekräftelse?

Fuck THAT.

Jag längtar tills jag är ännu äldre så att även gubbar kan sluta stirra på mig. Har fått mer "bekräftelse" än vad som är önskvärt sedan jag var 12 och är glad om jag kan få leva mitt jävla liv ifred från fuktiga blickar.
  • Anonym (JO)
    Anonym (stella) skrev 2019-07-11 08:24:30 följande:

Ha ha. Det är vad som händer när man blir gammal. Det är så jävla skönt att äntligen kunna gå ut och umgås med vänner utan att bli belägrad av en massa drägg som tycker att man ska vara tacksam för deras uppmärksamhet.

Exakt!

Praise medelåldern!
  • Anonym (JO)
    Anonym (Bachman) skrev 2019-07-20 11:31:30 följande:

Jag tyckte det jag skrev till henne var enkelt och trevligt. Men om hon har en bra radar så kände hon nog att jag är en grinig fan.

Så du håller med om att det inte är en bra idé att skriva till dig? Vad är det du är arg över då?
  • Anonym (JO)
    Anonym (Bachman) skrev 2019-07-20 12:28:20 följande:

Gör jag?

Du skriver att det märks att du är en grinig jävel. Eller menade du att det är något positivt?
Svar på tråden Förändringens Vindar Blåser