Inlägg från: LoveEver |Visa alla inlägg
  • LoveEver

    Tips på doppresent?

    När jag fick mitt första barn för 11 år sedan fick han en personlig bok och det är en sak som stått högst upp på önskelistan för mina andra barn också.

    Tips; personligbarnbok.se/skapa-bok/allt-jag-kan-bli-2/

    Mycket fin saga med väldigt fint buskap.

    Sedan har jag själv köpt mycket saker från en hemsida som har väldigt mycket fina saker både till vuxna, barn och även till hemmet. Så den kan jag också varmt rekommendera!!

    Tips; www.rofa.se/barn/

    Sedan har vi och även mina barn uppskattat deras halsband de fått .. helt enkla silverhalsband med första bokstaven i deras namn. Detta har de alla burit sedan dagen efter dopet. (Dock är deras från Guldfynd)

    Tips; www.safira.se/hange-bokstaven-m-i-925-sterling-silver&gclid=EAIaIQobChMIhu6q59ej4wIVCs-yCh3VDgW6EAQYBSABEgIQzvD_BwE

    Om det är en liten tjej ni ska på dop till kan jag tipsa om ett "Carrie"halsband

    (Såklart kan en liten kille också ha det)

    Tips; m.mittnamnhalsband.se/Product.aspx&m=200&smt=17987&source=PLA&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=SE_ALL_Google_cpc_PLA&utm_content=RFSA+-+Top+Sellers&utm_term=&smt=580083&sliceTag=25829752372&tid=aud-105617174572:pla-85753640332&pid=101-01-108-02&genseg=&dy=&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIvurIr9Sj4wIVxQ8YCh1p4ArmEAQYAyABEgJ59PD_BwE

Svar på tråden Tips på doppresent?