Inlägg från: Anonym (Vän) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vän)

Milf

Anonym (Het milf) skrev 2019-07-11 07:30:09 följande:

Jag är en het milf, tänkte ni skulle få veta hur jag tänker om killar speciellt dem mellan 20 och 30.

Skälet till att jag skulle kunna tänka mig en yngre kille är att jag vill ha en kille som vill och klarar av att ligga ofta. En som blir kåt av att se mig. En som har riktigt nära till dina känslor, och det har ofta yngre killar. Jag är dock gift och den som jag kollat in ( och han mig) verkar vara försiktig, tyvärr...

Nu ska du ta det lite försiktigt
  • Anonym (Vän)
    Anonym (Het milf) skrev 2019-07-12 23:33:30 följande:

Varför?det är inget mellan oss, och kommer inte att bli. Jag vill ha en kille som vågar säga att han tycker jag är attraktiv.

Det är sant, det finns inget mellan oss just nu men om framtiden vet jag inte. Jag är attraherad av äldre kvinnor inte pga åldern utan de är bra, mogna, beter sig bra, visar respekt, vilja att prata om olika saker runt om, sunda argumentationer mm.. när det gäller sex, tar de äldre lugnt och behagligt. Sex är som en krydda vars starkheten kan höjs och sänks. Yngre tjejer = snabb mat, äldre kvinnor = långsamt kokt nyttig mat och smaken kommer man aldrig glömma bort. Det är mina åsikter
  • Anonym (Vän)
    Anonym (Het milf) skrev 2019-07-13 11:59:48 följande:

mellan oss? Har du en liknande sits på jobbet som jag? Jag tycker liknande som du-fast om yngre män, de är lätta att prata med, dömer inte, är flexibla i sitt sinne osv, jag trivs helt enkelt bättre med dem. Sen att jag generaliserar, visst, men i stort upplever jag yngre män så.

Hehe jag har ingen aning om vad du jobbar med :) men är 13 år yngre än dig. En sak till är det lätt att prata om allt och att dela allt fantasi och äventyr med de äldre
  • Anonym (Vän)
    Anonym (Het milf) skrev 2019-07-13 12:26:52 följande:

ja, men det är det jag uppskattar med yngre män också. Men tyvärr är det många yngre som inte vågar prata, de sätter nån mur emellan..

Ja, det stämmer. Muren kommer givetvis i mellan när de tar kvinnor som en sex objekt och all prat riktar sig till sex. Det är bara att prata och dela öppet allt de vill helt enkelt. Vi kan träffa över en fika om du vill
Svar på tråden Milf