Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

"Du verkar inte direkt intresserad"

Dude!!!
    Hon kan ju ha skrivit fel också....
    Det kanske skulle stå: Du verkar inte direkt intressant....

Nämen skämtåsido.
    Som man i dejtingsvängen är det fan inte lätt.
    Antingen så tror tjejer att du inte är intresserad eller så är du ett äckel om du väl gör nåt för att de inte är intresserad.
    Parkera er i en soffa eller liknande så ni kan sitta bredvid varann.
    Där börjar förspelet med lite kroppskontakt (dvs ta på henne lite lätt) och du märker omgående om hon är intresserad eller inte.
    Om hon verkar lite avståndstagande så frågar du om hon vill gå på en ny dejt.
    Hon kan vara lite blyg eller lite osäker på behöver längre tid på sig.
    Men svaret du får avgör om intresse finns eller ej.

Eftersom jag har ett sjukt sinne för humor och är norrlänning så hade jag frågat om hon vill gå på en till dejt eller ha frukost på sängen.....Skrikandes

• Anonym (K)
    Liberté skrev 2019-07-10 17:52:50 följande:
    Vadå, bollen ligger väl lika mycket på hennes sida då det faktiskt var hon som tyckte han verkade ointresserad.. då hade hon kunnat söka uppmärksamhet med metod ovan för att se respons.

Inte direkt svårt. Man kan inte gnälla efteråt om man inte ens bemödar sig själv.
    Nu är ju väldigt många kvinnor jävligt bortskämda och väldigt många sitter som en panelhöna och väntar sig att få allt serverat.
    Så ser verkligheten ut, dessutom har vi män trycket på oss att vi ska vara jämställda och inte utsätta dem för övergrepp, vilket givetvis är helt korrekt.
    MEN då måste kvinnorna ta mig fan visa lite engagemang och initiativförmåga.
    Nu säger jag inte att alla kvinnor är sådana, men väldigt många är det.
    Nu är jag ju gift så det blir inte nå raggande för mig, men om inte jag hade tagit initativ till sex så hade inte jag fått ligga på 19 år.....
    Väldigt många kvinnor är lata som fan när det kommer till den biten.
Svar på tråden "Du verkar inte direkt intresserad"