• Thu 11 Jul 2019 11:44
    874 visningar
    15 svar
    15
    874

    Fundering

    Hejsan, visste inte riktigt vilken kategori detta skulle vara i men. Jag ligger just nu

    Och är lite less/arg på min pojkvän eftersom jag skrolla igenom hans Instagram och

    Fick se att han gillade en snygg tjejs bild, jag frågade såklart vem de var och han sa

    Bara att det var en tjej som bodde i hans stad då. Så då är blev jag lite fundersam om dom

    Känner varandra eller något för jag brukar inte gilla andra killar som bara bor i min stad liksom, kanske förut för att dom såg bra ut men nu har jag inget intresse för de. Så han blev sur på mig för att jag kanske ?råkade? ta bort hans gillning på hennes bild.. för förstår inte varför man ska behöva gilla andra tjejers bilder som bara bor i ens stad? Tror inte han skulle tycka om om jag började gilla flera killar från min stad utan att känna dem riktigt. Min ursäkt skulle bara vara att dom är snygg för det var ju hon ?? Tack för mig , hata inte på min avundsjuka????

  • Svar på tråden Fundering
  • Thu 11 Jul 2019 11:50
    #2

    Vi är 21 år och har varit tillsammans i 11 månader och väntar vårat första barn..

  • Thu 11 Jul 2019 11:57
    #5

    Ja det var inte planerat men vi bestämde tillsammans att vi skulle behålla honom.

    Han säger bara att jag måste sluta med det där (mitt beteende) och sluta var så känslig.

    Men han vet att jag har starka känslor, lever med depression och är emot sånt. Men ja, det var ju ?bara? en tjej från byn. Nu är han sur på mig och jag är sur på honom :)

  • Thu 11 Jul 2019 12:05
    #7
    -1

    Jag gick inte igenom hans telefon utan kollade bara på hans Instagram för han gillar bilar så ville se lite. Han vet om min avunsjuka så ingen överaskning men man behöver inte gilla tjejers bilder om man inte känner dem men det är bara jag. Jag slutar med saker han inte gillar som att gå på bio med min killkompis. Det var inte okej så jag slutade för att inte få honom att må dåligt. Jag gillar inte att va avundsjuk men känslan finns där ändå.

  • Thu 11 Jul 2019 12:21
    #9

    Jag orkar inte bry mig längre faktiskt, har sagt vad jag känner och hur det får mig att må och om han fortsätter så är det väl så. Jag tänker inte gå på bio med min killkompis för när jag slutade umgås med honom så tappade vi kontakten för att min kille inte gillade att jag umgicks med honom.

  • Thu 11 Jul 2019 12:32
    #11

    Nja tror inte de men vet inte då han inte visar de lika mycket isåfall.

  • Thu 11 Jul 2019 12:44
    #13

    Nej gjorde de inte men jag gör de för hans skull ändå

Svar på tråden Fundering