• Anonym (Randy)

Se andra ha sex?

Hej alla sommarfirare!

Något jag tänder på är att höra andra ha sex, typ grannar i våningen ovanför och så vidare.

För ett par veckor sen var jag dock med om något ännu bättre, grannarna som bor mittemot hade sex på balkongen, det var ganska sent så de trodde kanske att ingen skulle se. Jag såg ju bara överdelen av dem, men det var väldigt tydligt vad de höll på med. Detta tände mig enormt.

Frågan är då, har ni stött på och sett andra ha offentligt sex? Det kan vara på en balkong eller i naturen, på stranden eller i en bil, och så vidare.

Om ni såg, vad gjorde ni? fortsatte ni att kolla? Blev ni upptäckta?

Dela med er!

• Svar på tråden Se andra ha sex?
  • Anonym (Randy)

Ingen? Kom igen nu, var inte blyga!

• Anonym (plum)
    Anonym (Randy) skrev 2019-07-13 22:31:19 följande:

Ingen? Kom igen nu, var inte blyga!

Jag vill delta då ;)
  • Anonym (Randy)
    Anonym (plum) skrev 2019-07-13 22:42:25 följande:
    Jag vill delta då ;)
    Delta? Brukar du själv ha sex offentligt?
  • Anonym (plum)
    Anonym (Randy) skrev 2019-07-13 22:59:49 följande:
    Delta? Brukar du själv ha sex offentligt?
    inte än men hoppas snart :)
  • Anonym (Randy)
    Anonym (plum) skrev 2019-07-13 23:04:39 följande:
    inte än men hoppas snart :)
    Ah något planerat? Var vill du göra det i så fall?
  • Xzx

Jag och min kk brukar knulla på balkongen ibland. Hon bor högst upp, så insynen är inte så bra förutom från huset på andra sidan gården. Dock hörs det ju en del till balkongerna intill. Inte som att vi göra oss till och låter extra eller så, men att knulla låter, så är det bara :P

Vi hade en man på andra sidan som stirrade väldigt intresserat på oss ett par gånger förra året. Jag var väl inte helt bekväm med det, men samtidigt, så har man sex "offentligt" får man finna sig i lite publik kan jag tycka :P

Lär hända fler gånger!

• Anonym (Runkaren)

Min kompis och hans tjej började ha sex bakom mig i sin säng när jag låg i deras soffa. Hon stönade högt och jag kollade bakåt, då stod hon på alla fyra och han bakom henne. Det var helt öppen sex så jag tog tag i Rangliga Jim och tömde honom medans dom knullade stenhårt. Alla nöjda och glada.

• Anonym (Man)

Grymt fräckt, skulle jag mer än gärna.

• Anonym (Randy)
    Anonym (Runkaren) skrev 2019-07-14 01:59:43 följande:

Min kompis och hans tjej började ha sex bakom mig i sin säng när jag låg i deras soffa. Hon stönade högt och jag kollade bakåt, då stod hon på alla fyra och han bakom henne. Det var helt öppen sex så jag tog tag i Rangliga Jim och tömde honom medans dom knullade stenhårt. Alla nöjda och glada.

Låter som en trevlig upplevelse :)
Svar på tråden Se andra ha sex?