• Anonym (Undrar)

    Raka underlivet ett måste?

    Ni män som är tycker kvinnor MÅSTE vara rakade hur gamla är ni?

  • Svar på tråden Raka underlivet ett måste?
  • Anonym (Slät)
    Anonym (.) skrev 2021-04-26 14:06:28 följande:

    Känner mig inte ett dugg klokare. "Gillar inte hår". Då är det alltså när man ska se sig i spegeln, eller när man ska smeka sig själv? Vid onani alltså? Det är då man har glädje av det?


    Men vad förstår du inte? Jag gillar inte att ha könshår, varken när jag sitter i soffan, onanerar eller tex har sex. Det är helt olika känsla. Jag tycker det känns ofräscht med hår, gillar inte känslan när det är där.
  • Anonym (.)

    Hm okej. Då antar jag att det är för att man "känner" om man är hårlös när man står, sitter etc. Helt enkelt att man är van att vara slät där.

    Antar det vore samma känsla om man var van vid att vara slätrakad på huvudet. Att man skulle vilja fortsätta slätraka sig. Men huvudhåret kanske inte känns av på samma sätt när man står, ligger och går som det mellan benen.

  • Anonym (.)

    Tänker egentligen att huvudhåret borde bli ofräschare än könshåret? Man åker kollektivt och lutar sig mot sätet. Man får föroreningar från luften, matos, kemikalier från produkter man använder. Ur hygiensynpunkt vore det väl egentligen fräschare att raka av sig huvudhåret.

  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (.) skrev 2021-04-26 14:36:25 följande:

    Hm okej. Då antar jag att det är för att man "känner" om man är hårlös när man står, sitter etc. Helt enkelt att man är van att vara slät där.

    Antar det vore samma känsla om man var van vid att vara slätrakad på huvudet. Att man skulle vilja fortsätta slätraka sig. Men huvudhåret kanske inte känns av på samma sätt när man står, ligger och går som det mellan benen.


    Enklast att du provar och upplever själv. Vill du hålla dig slät gör du det - vill du ha tillbaka håret igen gör du ingenting. Helt odramatiskt och inte svårare än så.
  • Anonym (Len mellan bena:))
    Anonym (.) skrev 2021-04-26 12:00:27 följande:

    Ni som vaxar för egen skull, när har man glädje utav det? Genuint nyfiken alltså. Är det när man ska onanera? Nu förutsätter jag att det inte har med sex med en annan att göra, utan när ni är ensamma helt enkelt?


    Kan ju bara svara för mig själv.

    För mig är det just själva känslan. Känslan av att jag känner mig naken. Bildligt, bokstavligt och rent själsligt. Fri på något sätt.

    Jag känner mig ren och jag känner mig mer sexig i intima situationer vare jag onanerar eller har sex med andra.

    Har tidigare rakat och ansat bikinilinjen men har alltid typ efter 2- 3 tim känt av stubb. Vilket jag tycker är fruktansvärt osexigt.

    Jag har aldrig blivit riktigt len förrän jag började vaxa.
  • Anonym (Lurvtuss)
    Anonym (Dryga 50) skrev 2021-04-26 13:03:38 följande:
    Räcker det inte med att man tycker att det är vackrare som orsak att man gör det för sig själv? Om inte så kan jag säga att har man inte provat vet man ju inte men jag vet att det är mycket skönare känsla att smeka den lena huden på ett nyrakat kön än vad det är att smeka en buske, hur kan du veta att det inte stämmer?. 
    För att jag har provat. Men det kommer aldrig mer hända.
  • Anonym (Lurvtuss)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2021-04-26 13:10:56 följande:
    Du måste vara ett riktigt kap för någon som gillar negativa, provocerande sur-pellar!
    Ojojdå, du får väl bara  hoppa över det jag skriver om det blir för jobbigt för dig.
    Min sambo klagar inte och det är det som betyder något.
  • Anonym (Slät)
    Anonym (Lurvtuss) skrev 2021-04-26 15:43:52 följande:

    Ojojdå, du får väl bara  hoppa över det jag skriver om det blir för jobbigt för dig.

    Min sambo klagar inte och det är det som betyder något.


    Fast du skrev ju att du inte har sex längre
  • Anonym (Lurvtuss)
    Anonym (Slät) skrev 2021-04-26 19:45:51 följande:

    Fast du skrev ju att du inte har sex längre


    Nej, och det har jag inte heller.
  • Anonym (Snoppy)
    Anonym (Lurvtuss) skrev 2021-04-26 20:08:17 följande:

    Nej, och det har jag inte heller.


    Hmmm så spännande att egga igång dig det skulle vara
Svar på tråden Raka underlivet ett måste?