Frun vill inte ha sex längre :(
Bekräftar man varandra i vardagen så funkar sexet också. Slutar man bekräfta varandra så dör sexet.
Om en smekning alltid är en invit till förspel och sex, då blir det en ond spiral. "Åh nej, nu vill han/hon ha sex men jag är för trött". Ju oftare du tänker "åh nej det förvöntas sex" ju mindre intresserad av sex blir du.
Vardagsbekräftelserna funkar även om du är trött, gör det mesta hemma osv. Men är grogrunden till att känna lust. Får du 20 kyssar/smekningar per dag utan att det ska leda till sex. Då kommer du vara sugen på sex någon gång ibland när du har ork och inte känner stress. Istället för att gå och tänka "åh nej, bara det inte förväntas sex".
Första steget att hitta tillbaks till lusten är de små dagliga bekräftelserna som inte leder till något annat än "jag ser dig och tycker om dig".
När han gör det tillbaka är det alltid för att han är kåt och vill ha sex, inte precis just då, men blir det inte av inom de närmaste två dygnen blir han skitsur ^^ Min man förstår helt enkelt inte det där hur många gånger jag än förklarar - vardagsberöring fungerar inte bekräftande om det kommer enbart när du vill ligga. Då har det motsatt effekt. Han tycker bestämt att några timmars uppmärksamhet borde leda till att jag blir supersugen. Att han är supersugen jämt kopplar han inte alls till all bekräftelse han dagligen får från mig, i det att jag inte kan låta bli honom kåt eller ej. Jag har försökt sluta för att se hur det skulle påverka hans lust om all beröring upphör, men jag KAN inte, jag älskar att röra vid honom. Och han vill definitivt ligga med mig i varje givet ögonblick. Han vill bara inte behöva röra vid mig däremellan, tydligen.