• Anonym (Sprut - slut)
    Wed 17 Jul 2019 11:54
    264 visningar
    2 svar
    2
    264

    J*vla fontänorgasm

    Har vart sexuellt aktiv i 8 år.

    Redan i början när jag försökte lära mig få orgasm få fingrade min dåvarande mig med ?kom tecknet? mot min g-punkt vilket gav mig en fontänorgasm. Och det är den ända jag får!!

    Får det från både klitorisstimulans och g-punkt massage. Men har aldrig fått en riktig ?vanlig? orgasm...

    Hur slutar man spruta och får en vanlig jäkla orgasm? Låter sååååå härligt ju!!!

    När jag leker med mig själv eller med sambon så känner jag trycket byggas upp mer och mer och mer och sen SPRUT! Sen är sexlusten slut ???????????

  • Svar på tråden J*vla fontänorgasm
  • Anonym (L)
    Wed 17 Jul 2019 12:42
    #1

    Vid orgasm så kan kontraktionerna medföra att urin läcker ut. En fontänorgasm innehåller max en tesked sekret. Kanske du kan kontakta en barnmorska? Det borde gå att fixa om du inte vill ha det så :)

  • Wed 17 Jul 2019 13:20
    #2

    1) Blunda för det sedvanliga skammandet av kvinnors sexualitet och njutning. Om du så skiter på dig vid orgasm så kör hårt. Bara väldigt små och ynkliga människor ylar om inkontinens när en kvinna njuter. (Men vill du veta mer så tror jag RFSU har ganska korrekt info och kanske tom länkar till en studie av fontänorgasmer, den är inte jättesvår att googla fram heller.)

    2) Med reservation för att vi inte alla fungerar likadant: Jag får enklast en torr kramporgasm ensam, genom enbart monoton klitorisstimulans. Jag kan behöva torka av mig emellanåt, för blir det glid blir det alldeles för skönt, och då sprutar det. Jag håller vänsterhandens pekfinger längs med klitoris, ibland så långt ner att jag kan trycka/smeka lite mot slidöppningen också, och högerhandens pek- eller långfinger på andra sidan om klitoris gnider extremt monotont. Astråkigt, och inte alls skönt till att börja med, men brukar göra det som avslappning om jag har svårt att somna, i just det syftet är det ganska kontraproduktivt att blöta ner. Det är liksom en rent mekanisk övning som inte direkt har med skönt och lust att göra, men orgasmen är skön och väldigt avslappnande.

    Annars brukar de torra kramporgasmerna (för mig) komma vid sex när ny vätska inte hunnit bildas emellan, så många täta orgasmer kan funka. De kan också komma om jag masserar kuken genom att knipa rytmiskt om den, då liksom fortsätter kroppen av sig självt efter en stund. Ingen yttre klitorisstimulans samtidigt, då sprutar det istället.

Svar på tråden J*vla fontänorgasm