• Soffan83

IVF hösten 2019

Hej! Jag har precis börjat med suprecur (ons kväll) synorellan var restad. Vi har tidigare en liten tjej som blir 3 nu i okt. Vi har nu använt oss av Calanderska i gbg vi behöver göra micro tesa så fertilitetsmottagningen vi hade innan till dottern rekommenderade dom då vi är så komplicerat fall. Ska bli så spännande och se om det går denna gång med ????

• Soffan83

Hej!

Är det flera här som börjar behandling nu? Började idag med gonal-f. Började med långt protokoll i somras .en spillde ut all nässpray på Åland så det blev avbrutet, blev knäckt. Men nu är vi på det igen, kort protokoll denna gång igen. Har en son på snart 15 år, en dotter på 3 henne fick vi med hjälp av ivf ?

• Soffan83
    Jagvetdåinte skrev 2019-11-21 05:53:32 följande:

Negativt gravtest idag. Ursch. Kommer aldrig mer bli glad åt ett positivt gravtest.

Va tråkigt... tungt.
  • Soffan83
    Soffan83 skrev 2019-11-21 22:32:38 följande:

Va tråkigt... tungt.

Hej o välkommen! Är oxå ny i tråden. Har första ul på mån o andra på tors. När har du dina?
  • Soffan83
    fannylinnea skrev 2019-11-22 00:46:18 följande:

Hej alla!

I morgon, fredag, ska jag börja med sprutorna. Första ivf-försöket för mig och min man. Jag är så vansinnigt nervös. Har varit hoppfull ända fram till ikväll, men nu har jag se senaste timmarna bara känt ett obehag i kroppen. Men det kanske är mensen som spökar för mig :)

Vet att man kanske inte kan påverka nåt. Kliniken säger ?lev som vanligt?. Men finns det något speciellt ni gör i hopp om att förbättra chanserna? :)

Hej!

Vad spännade. Vårt andra försök, första blev en dotter. Jag äter folsyra, d-vitamin, dricker mkt mindre kaffe och försöker varva ner och vara mer närvarande och focuserad på att jag snart är gravid ????
Svar på tråden IVF hösten 2019