• hejhejfrej

IVF hösten 2019

Hej! Hur går det för er? Jag har aldrig skrivit här men hängt med från starten. Jag har gjort åtta återföringar utan ett endaste plus. 

• hejhejfrej
    Hedblomster skrev 2020-05-09 10:03:19 följande:
    Hej! Då har vi gjort lika många, har också gjort åtta återföringar. Så himla jobbigt! Har du känt dig hoppfull under tiden? Jag har helt tappat hoppet... :( Har dock fått två tidiga plus som försvunnit igen innan testdag, den första gången fick jag lite hopp men andra gången kändes det bara som att något är fel och det kommer inte gå. Nu har vi en i frysen men kliniken är stängd tills tidigast i höst. Vi har planerat att åka till olga fertility clinic i Ryssland så fort det går bra att resa igen. Kanske i vinter, vi får se... Hur är dina tankar och planer för framtiden?
    Vad jobbigt att du tappat hoppet! Tänker ni äggdonation i Ryssland? Hoppet har kommit och gått för mig men jag har känt mig mest hoppfull fram till de senaste negativa testen. Har några i frysen kvar så kör på med dem när vi får tror jag. Men kan inte låta bli att tänka att det finns någon annan orsak bakom som gör att alla återföringar är "i onödan". 

Så roligt att höra från er som har lyckats! Ger lite hopp ändå :) 
Svar på tråden IVF hösten 2019