• Anonym (Hjälp mig att tyda)

Hon ger mig olika kramar

Jag har gillat henne länge och börjat gilla henne mer. I början av allt, visade hon intresse. Hon gav komplimanger m.m. Därefter övergick det till att vi åt lunch tillsammans och hon gav stenhårda kramar ibland.

Vid en kort period vart allting ''kallt''. Hon gav mig kramar men började med sådana kramar där hon kommer fram med överkroppen men låter bli att komma fram med hela kroppen så alltihopa blir bara svag kram.

Jag började mer och mer falla för henne och började visa min glädje över vad roligt jag tycker att träffa henne. Der resulterade till att hon visade upp en gladare person när vi hejade på varandra och pratade.

Vid vissa tillfälle gav hon mig kramar med hela kroppen och även våra kinder nuddade varandra. Men den senaste kramen gav hon mig återigen en sådan där kram där hon enbart kom fram med överkroppen.Hon hade dock kopp i sin hand, så hon kanske var rädd att spilla på mig.

Jag kanske överanalyserar. Men att tyda dessa kramar kanske skulle räcka för att göra mig klokare. Och berätta om vad ni tror varför det har gått upp och ner. Det har blivit så olika från och till att det just nu bara har gjort mig förvirrad idag. Men jag tycker om henne väldigt mycket och börjat visa det.

• Svar på tråden Hon ger mig olika kramar
  • MammAmma

Ja, du överanalyserar så det skvätter om det. Blir matt bara av att läsa om det. Nåt fel med att chilla, se tiden an och se hur det utvecklar sig? Och är du intresserad lär du göra det tydligt för henne. Kan vara för att hon inte vet var hon har dig som hon är omväxlande kall och varm.

• Dr Nail

Kan inte va kul att tänka så sjukt mycket på en grej, men min mor gav mig ett bra tips: det ska kännas bra från början. Om det inte gör det, oftast bäst att strunta i det och gå vidare.

Svar på tråden Hon ger mig olika kramar