Anonym (Leeah) skrev 2019-07-22 10:56:51 följande:
Jag blir så ledsen. Jag är separerad från mitt barns pappa, som var en kamp att acceptera. Och nu igen, när man trodde på det här och involverade min dotter i relationen.
Vi Hr vart tillsammans ca 4 år, och vi träffades i samband med min separation. Alltså var vår start inte den bästa då jag inte hade läkt mitt hjärta än, och sörjde fortfarande många delar.
Men jag älskar honom. vi har planerat barn och allting.
Dock går inte han och min dotter ihop, hon är nio.
Han är väldigt på mig om min barnuppfostran, och det tär för det ända jag verkligen vet att jag vart bra på är att vara mamma!
Hon är trygg med honom och därför vågar hon också bli arg på honom. Men eftersom han inte har barn så tror jag han inte förstår att man inte kan ta alla strider som finns, alltid fe kritik och aldrig uppmuntran. Effekten blir där efter.
Nu i en vecka har jag kämpat och gråtit för att han har sagt att han inte tror han kan älska mig på det sättet jag vill. Och när han bart sur senaste halvåret har han sagt massa nedvärderande saker om mig. Jag normaliserade det tills jag började anteckna och insåg att det här inte var normalt.
Jag förbiser det här hela tiden för att jag älskar honom o vill trots allt inte vara utan honom. Jag har tappat all självrespekt och jag är så vilse.
Tanken att vakna på morgonen utan honom, alla fina stunder, att ingen kommer innanför dörren efter jobbet igen för mig spyfärdig.
Att behöva berätta för mitt barn att vi ska separera och hon igen får gå igenom en sep.
Jag är 29 år och gick min dotter när jag bar 19.
Alltså trodde jag i denna ålder att detta var mannen jag skulle skaffa barn med o syskon till mitt barn.
Varje dag velar han, en sekund säger han att han vill oss, en timme går och han säger bestämt att han vill verkligen inte mer... och sådär fortsätter han, jag hänger bara på.
Han vill ha sex med mig hela tiden och jag gör allt även fast ja ibland inte vill för jag tänker: om jag gör så, eller si så kanske han börjar älska mig igen.
Jag bara kan inte acceptera ock våga säga okej när han väl vill gå
Svarade under tiden, så hann inte se ditt inlägg.
Nu blir mitt svar annorlunda. För att skydda dig själv och må bra bör du lämna den killen. Att du inte har självrespekt är för att ert förhållande är destruktivt.
Du är värd så mycket bättre.