Vad gjorde att du tappade intresse för sex med din partner?
Jag hade det stressigt på jobbet, kände att jag ville koppla av på kvällen efter att jag jobbade över uppkopplad hemifrån . Jag såg på TV med laptop och mobil i knäet. Jag jobbar med ett stort nytt sjukhus som inte varit så lyckat skött. Min man skötte hushållet men han blev grinig och jag tyckte att han skulle ha förståelse. Åren gick och jag fastnade i jobb och stllasittande. Började på gym.
Maken blev allt mer irriterad. Jag förstod att han ville ha närhet och jag försökte ha sex men hade faktiskt noll lust och kände krav. I duschen om lördagarna hade vi det kort men skönt, det gick rätt OK. Jag har tyvärr alltid haft svårt få orgasm men nu började min man få det problemet med, trodde inte det var möjligt.
Tonårsflickan råkade ut för dåligheter och vårt förhållande gick sönder. Kärleken tog slut. Jag känner att jag borde gjort mer, jag lägger skuld på mig men jag är arg på exet med. Så många anklagelser. Han säger att jag var workaholic, internetberoende och att jag inte pratade med honom eller var rädd om min sexlust. Jag blir bara trött när jag hör det. Vi var gifta i över 20 år..