Vad gjorde att du tappade intresse för sex med din partner?
Började med att min fru först ville mer sällan, sedan inte alls. Efter ett stort antal misslyckade försök, och ett helt år utan sex kom jag på att jag har inte lust att bli ratad längre och att min egen sexlust dött i processen så jag på av att försöka.
Först då blev det ett problem för henne och hon blev väldigt ledsen. Vägde min känsla av att bli ratad mot hennes känsla av att känna sig oattraktiv och även om det är tufft för mig var det nog värre för henne. Så jag började försöka igen och hon blev gladare.
Samma sak med ingen sex, samma känsla av att bli ratad men hon verkar verkligen behöva mina försök så det är väl värt det.
När barnet växt upp, är självständigt och har flyttat ut, och min fru har ett jobb (så att hon klarar sig utan mig) så skall jag ta livet av mig.
Kommer vara för gammal, ful, fattig för att kunna skilja mig då och på nåt sätt börja om, så livet blir inte bättre än såhär ändå. Det ger även henne en chans att gå vidare i livet och kanske träffa någon hon vill vara med även sexuellt. Jag älskar min fru, så jag unnar henne det när jag sen är borta.