Anonym (MT) skrev 2022-04-12 16:58:21 följande:
Hennes kropp sjangserade något enormt när hon passerade 35. Hängbröst och hon deltog i VM i bristningar och celluliter och började dessutom bli lite småplufsig och få bilringar runt midjan.
Hon var inte alls den fina pudding som när jag blev kär i henne och som jag var stolt över att visa upp inför omvärlden att hon var min oavsett om det var till vardag eller fest.
Blev äcklad av sett henne naken i stället för att bli kåt och attraherad som jag blev förr. Påpekade flera gånger att hon borde göra något åt det, annars skulle jag dumpa henne - att hon skulle träna och se till att hon fick en tiptop-kropp igen men det ville hon inte så då blev det som det blev. Vi tyckte det var lika bra att hon fick lämna och sedan några månader tillbaka har jag en tjej som är tio år yngre än vad hon är och som är minst lika läcker som mitt ex var förut. Inte tillstymmelse till bristning eller cellulit och fina och fasta bröst. Inga "taxöron" eller "hängpukor"
Så ni kvinnor, bara så ni vet - se till att undvika celluliter och annat sånt om inte era respektive ska få äckelkänslor för er. Se till att hålla er i form!
Celluliter är inget skönhetsfel när 90% av alla kvinnor påverkas av dem (10% män drabbas). Kvinnor och mäns kroppar är olika byggda utifrån hormoner och underhudsfett. Åldern påverkar hormoner som påverkar celluliter.
Om du inte tål kvinnokroppar kanske du ska testa att välja en man istället?
Bra att ditt ex kom loss så hon har chans att träffa en man som älskar henne för den hon är och där hennes primära uppgift i livet inte är att se snygg ut bredvid honom för att lyfta hans (uppenbart låga) självförtroende.