• Anonym (A)

Min sambo verkar inte tända på mig längre

Flaffy skrev 2019-07-26 10:28:34 följande:
    Du är inne på rätt spår själv. Att vandra åt var sitt håll. Hur mår han egentligen? Deppig, knölig jobbsituation? Annat? Behöver han kanske uppsöka vård för att se vad som fattas honom?
    Har verkar ju inte vara den mest lekfulle att ha sex med heller. Väldigt mycket han inte vill.
    Det är nog dags att ni sätter er ner och tar ett riktigt ordentligt snack hur nu vill ha det och hur ni ser på framtiden som. Det är definitivt inte läge att fundera på barn. Han kanske just har tappat intresset och bara är kvar i relationen av socioekonomiska skäl. Tror att det är dags för dig att segla vidare.
    Håller med
  • Anonym (A)
    Anonym (Bengt) skrev 2019-07-26 11:51:15 följande:
    Sluta tjata på honom. Det gör det hela värre.
    Du måste göra ett val. Lämna eller gå.
    Oftast läser man om män som har kärringar som konstant har huvudvärk mot kvällskvisten när det nalkas sängdags. Då försvarar kärringarna på FL sina medsystrar. Jag får försvara den stackars mannen i detta fallet och säga låt honom vara. Ta och lös dina orgasmer på egen hand. Acceptera att han inte är lika sexgalen som du.
    +1
  • Anonym (A)
    Anonym (kallaaa) skrev 2019-07-28 00:43:15 följande:
    Tyvärr tror jag att det här är jättevanligt. I vissa fall märks det inte på samma sätt för man har sex om inte så ofta men tillräckligt för en lång relation. Men det är mer för att man måste än något annat. Fantasier flödar om andra människor. Trist men tyvärr en realitet för många långa relationer. 
    Håller med
Svar på tråden Min sambo verkar inte tända på mig längre