Överanalyserar alla mina dejter!
Jag messar med en man dagligen. I vårt fall har jag märkt att han blir osäker ibland om jag inte svarar direkt. Han har vid ett par tillfällen skrivit att jag är seg på att svara eller frågat om jag tappat intresset m.m.
I helgen jobbade han fredag och lördag kväll (på krogen) ändå messade han typ hela tiden. Han skriver ibland men oftast skickar han filmer på sig själv där han pratar till mig. Det är väldigt charmigt tycker jag. Den här veckan har han sina barn så jag hade räknat med mindre kontakt, men han är precis lika på som alltid.
Jag ser ingen framtid/förhållande för oss men tycker väldigt mycket om honom. Jag är inte kk typen så troligen kommer detta rinna ut i sanden inom kort. Jag tror (VET!) att han är extremt kåt på mig nämligen men han är nyseparerad och vill (troligen) inte ha nåt förhållande. Han säger att han inte vet men vill iaf ha mig som vän om inte annat. Jag har sovit hos honom en natt så han har sett mig halvnaken och känt på min kropp. Han vet att jag är snygg och har en fit kropp (hans ord). Han är 11 år yngre än mig.
Allt detta har gjort att jag känt mig trygg med att han verkligen är intresserad av att träffa mig och lära känna mig så jag har haft ett lugn och inte känt mig så intresserad. Men så skickade jag en bild på mig själv och han svarade inte på flera timmar. Plötsligt blev jag orolig, nojig, ledsen och svartsjuk. Först då insåg jag att jag verkligen ÄR intresserad och vill ha honom på alla sätt jag kan, även om det bara är sexuellt. Idag skrev han och frågade om jag varit med någon annan igår eller i förrgår. Det tolkar jag som att han är lite svartsjuk? Jag hoppas på det för då finns ett riktigt intresse.
Nu har jag blivit som du och överanalyser allt han säger och skriver. Det är väldigt jobbigt och jag försöker låta bli vilket är jättesvårt.