• Anonym (Man)

Överanalyserar alla mina dejter!

Anonym (Y) skrev 2019-07-28 16:35:06 följande:

Detta är ett återkommande problem hos mog så nu vill jag verkligen ta tag i det o det känns som om det kan ha sabbat många av mina relationer så en gång för alla kanske jag ska byta ?taktik?.

Oftast börjar det med att en kille blir väldigt intresserad av mig. Jag känner ofta mindre intresse så oftast är det killen som hör av sig o är väldigt på på att träffas. När vi väl sedan träffas får jag mer känslor och det är så övertänkandes kommer in! Jag överanalyserar totalt allting. Jag lider av ångest på många saker vilket gör att märker jag tex av minsta lilla förändring, tex att jag tycker killen inte hör av sig lika mycket fåe jag extrem ångest o det tar upp stor del av mitt liv. Iaf har jag nj skrivit med en kille i ca 1,5 månad. Han har tjatat om att ses o skrivit varje dag till mig o nu kände jag mod till att ses. Han var underbar o vi passade så bra ihop. Han sa att jag var bättre än förväntat o allt han sa lät väldigr bra. Vi pratade o jag talade om atr jag orkar inte ha några spel då jag lätt fåe ångest o liknande. Hn tog upp att vi borde ses igen o att jag är välkommen o Bla Bla. Direkt när jag åker därifrån fåe jg ångest o börjar tänka om han ens vill se mig igen, varför skriver han inte o Bla Bla. Detta gör att jag heller inte hör av mig då jag får en känsla att han inte vill ses o främst för att få bekräftelse om han skriver. O nu skrev han ju till mig o då könns det bra.

Jag VET. Att det äe helt fel v mig o att jag kanske tom förstör genom att killen inte tror jag är inteesserad. Jag är nog helt enkelt rädd för att bli minsta dissad ... jag behöver ger logen bara lite pepp. Problemet ligger nog i att jag mött många som säger en sak utan att mena det därav jag inte tror på när han säger rakt ut att han vill ses igen. Ska jag på något sätt bara försöka släppa allt o försöka vara bästa tjejen eller vad? Föreslå en till träff kanske?

Det borde finnas en liten varningstext på dig, och på ratsit om dig, så att man vet innan man dejtar, så det går at undvika dig helt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Y) skrev 2019-07-30 20:50:39 följande:
    Jaså varför då?
    Anonym (h) skrev 2019-07-30 20:49:29 följande:
    Vet inte om man ska skratta eller gråta. Med tanke på vad kvinnor utsätts för vid nätdejtning, allt från att dagligen kallas hora online för att man inte svarar till att bara ses som ett (eller varför inte två) hål till ännu värre, så ska du klaga på det här. Skatta dig lycklig, du man.
    Skrikande kvinna.

JAG HATAR DIG......

Viskande kvinna.

lämna mig inte....

Alltså samma kvinna, samma minut. Borderline är inte charmigt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (h) skrev 2019-07-30 21:29:36 följande:
    Låter skitjobbigt. Men än en gång, om detta är det värsta du blivit utsatt, grattis mannen.
    Du får dejta TS
Svar på tråden Överanalyserar alla mina dejter!