Överanalyserar alla mina dejter!
Får mycket tankar när jag läser din tråd. Känner också igen killtyperna du råkat ut för. Har hängt en del på nätet själv och tampats med många av dina känslor och haft så många turer med olika män som känts sååååå fel. Alla har de haft gemensamt att de INTE ALLS kommunicerat på det sätt jag hade behövt för att bli bekräftad och känna mig uppskattad. De har alla visat mycket intresse i början, skrivit jättemycket i några veckor, men så fort det börjat närma sig dejt eller man tagit kontakten vidare till telefon har intresset börjat falna och efter sex har det nästan dött ut direkt. Då är jag en tjej som tar god tid på mig, ligger sällan förrän jag verkligen fattat tycke för en person och vi haft mycket gemensamt, haft en god kontakt osv.
Jag blir ganska mycket som du, att mitt liv och mina tankar fokuserar väldigt på den relationen jag bygger upp med någon, och tycker att det är viktigt att skapa kontinuitet speciellt i början för att det ska uppstå känslor och kärlek. Men så har inte männen jag dejtat resonerat. De har kunnat gå dagar innan de svarat på ett sms. Och det kan ha varit väldigt kärleksfullt och sexigt mellan oss, och man sitter där och väntar på fortsättningen, som ALDRIG kommer.
I nästa meddelande 4 dagar senare, nämns inget om det förra och nästan inga av killarna har skrivit förjdfrågor är den bistra sanningen. Så varje gång har jag tänkt, att om jag inte underhåller kontakten så kommer den dö ut. Inget egentligt intresse har jag känt från dem över min person. Jag lärde mig detta efter ett tag och slutade faktiskt dejta helt även om jag har profiler kvar lite här och var och mest använder nätet till lite snabbkickar och bekräftelse ibland. Har flera jag kan skriva med och ibland skicka sexiga sms men vill aldrig träffa någon.
Jag tror för din egen skulle att du måste stålsätta dig för att hitta andra saker som ger ditt liv mening. Du kommer troligen inte att finna detta bland alla oärliga och oengagerade män på nätet som knappt ens vill ligga numera. Ha som regel att vara tydlig från början, känn med magen. Avsluta allt som inte känns riktigt bra hela vägen. Håll också ett avstånd och var mindre engagerad än killarna. Män faller för kvinnor som har ett eget liv och som inte behöver dem. När du känner dig säker på en kille kan du börja ge, men inte förr, och ligg absolut inte förrän du är ännu mer säker, eller bara med dem som du inte vill ha något djupare med och vet med dig att du inte kommer att få känslor för.
Männen du nämner leker med dig. Du lever bara för deras ynka små meddelanden och de kan känna detta lång väg. Ta ett avstånd! Sluta höra av dig.
TESTA DEM!! Våga ge tomrum för att se om de hör av sig, visar intresse föreslår nåt. Säg att du börjat träffa nån annan och vill se vad det ger och pausa lite. Var dig själv trogen och respektera dig själv:) Vänta tills du träffar en kille irl som du hinner lära känns i en vanlig miljö och ligg inte runt. Könsssjukdomarna exploderar;(