Inlägg från: Anonym (Anna H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna H)

Överanalyserar alla mina dejter!

Anonym (Y) skrev 2019-08-14 20:28:35 följande:

Nu bryter jag ihop på riktigt.. som sagt svarade han att han vill ses utan sex, så jag skrev att vi kanske kunde planera in något kul ist framöver då. Han svarade att han vill vänta med att planera in för han behöver komma i takt med jobbet o vill inte känna stress.

Det där lät la inte alls positivt direkt?!

Åh jobbigt svar men låt han föreslå nästa dejt nu.
  • Anonym (Anna H)
    Anonym (Y) skrev 2019-08-14 22:15:45 följande:

Men asså var han ute efter egebtligen ? Varför hör han av sig nu? Tror du han bara försöker få det att rinna ut i sanden eller va vill han?

Grejen är att han var egentligen motsatsen till de dåliga jag träffat innan. Hn här hörde v sig o visade intresse samt att vi sågs o hittade på saker under lång tid o inte bara över en kväll som med de andra.

Slutade svara honom men fick nu ett godnatt ikväll. Gör jag rätt i som tänker ta lite avstånd? Tex inte börja skriva till honom o kanske vänta några timmar jag med med att svara honom?

Tycker du kan låta honom skriva först men det där att vänta några timmar på att svara kan ju fungera med men personligen orkar jag inte hålla på att vara seg på att svara. Jag skriver inte alltid först till min dejt.
  • Anonym (Anna H)
    elin1989 skrev 2019-08-15 10:14:30 följande:
    Om man är seriöst intresserad är sex på första dejten en dålig idé. Det sätter liksom oftast en oseriös stämpel på hela relationen.
    Jag tycker det är upp till var och en när man väljer att ha sex. Om det så är på första eller tionde dejten. Vet folk som haft sex på första dejten som varit tillsammans i flera år.
  • Anonym (Anna H)
    Anonym (Y) skrev 2019-08-15 10:36:55 följande:
    Nä jag håller med i vad du säger o känner väl lite detsamma. Men jag kan bara inte förstå varför han då skriver till mig? Om han försökte fasa ut borde han ju inte försöka hålla igång kontakten ? Dvs svarar jag något som kanske inte behöver svaras på svarar han med ex hur har din dag varit? O igår slutade jag svara honom, då fick jag 2 timmar senare ett godnatt
    Tyvärr ser det ut så idag att både tjejer och killar oftast pratar med flera samtidigt. Vet du hur länge han har varit singel?

Tycker du kan låta honom få höra av sig först ett tag nu men att du svarar på det han skriver om det är något att svara på om du förstår vad jag menar.

Fick svar från min dejt nu på morgonen på det jag skrev runt 20:00 tiden igår men inte det jag hoppades att han skulle skriva dvs fråga om ny dejt, föreslå en dejt eller skriva då är det dags att ses snart igen men läst hans svar och var inget att svara på så nu kommer jag invänta på att han hör av sig.

• Anonym (Anna H)
    Anonym (Y) skrev 2019-08-15 11:40:57 följande:
    Har har vart singel i 3 år o on jag ska tro honom har han bara vart en en dejt tidigare från tinder. Enl honom fortsatte gan inte då han inte var redo då...

Det mest störande är att han innan vj ens träffats satt o sa jag kan glömma honom om han träffar någon annan mm.

Ja jag tänker låta honom kontakta mig. Så får vi se..

Skrev han inget som antydde på ny dejt eller något?
    Tänkte mest på att det är lätt att bli bekväm som singel. Hm konstigt att säga så innan ni ens hade setts men han var väl rädd att du skulle träffa någon annan du gillade innan ni hann ses?!

Nej han höll typ bara med mig och en smiley som visade tänderna. Jag var som sagt mer intresserad efter vår 1:a dejt men nu är mitt intresse svalare men inte så svalt så jag vill låta vår kontakt rinna ut i sanden. Får se när (om) han hör av sig!
  • Anonym (Anna H)
    Anonym (Y) skrev 2019-08-15 12:04:33 följande:
    Om du läst hels min tråd har jag skrivit om att jag dejtade en annan kille som aldrig riktigt hörde av sig? Iaf fick jag av honom nu: jag funderar på att ta vägarna förbi dig idag :)

Jag vet inte va jag ska svara...
    Du kanske hunnit svara redan? Tycker du ska träffa den andra killen om du VERKLIGEN känner för att träffa honom. Vet du om han är seriös den andra killen?

• Anonym (Anna H)
    Anonym (Y) skrev 2019-08-16 13:40:49 följande:

Jag har väldigt svårt att tro att han skulle tycka jag blev för klängig då han tex skrivit rakt ut: vad tyst du ör idag, en gång när jag slutade svara honom. Har jag tex inte svarat för det inte finns något att svara på har det kunnat gå 30 min i han skrivit: jag är uttråkad.. så i detta fall är det HAN som skulle ha varit för klängig.

Det jag märkte på vår sista dejt jämfört med första var att det köndes som han inte riktigt vågade ha närkontakt. Tex satte sig i en annan soffa men för att vid tillfälle ?råka? Hanna jämte mig o då börja små mysa med mig. Samma att han inte riktigt vågade ta för sig när vi skulle sova men under natten när han trodde jag sov då började han hålla om mig. Men hans sätt att svara mig gjorde mig väldigt arg o tycker det var jätte respektlöst av honom.

Fastnade för "jag är uttråkad" finns tyvärr många killar som dels gillar bekräftelse och ser att skriva med någon för att de har "tråkigt" men inte är sådär jätte intresserade när de väl ställs mot väggen tyvärr.

Skriva till han (igen) vad du söker och be han höra av sig när han vet när han kan ses för en dejt!

Sen en kille som är riktigt intresserad han vill ses oavsett hur allt ser ut runt omkring.

Skrev till min dejt nu vid lunch och frågade hur det gick på jobbet. Dock ingen svar än men ska nog skriva till honom och fråga om han vill ses igen.
  • Anonym (Anna H)
    Anonym (Y) skrev 2019-08-16 17:29:59 följande:

Nu fick jag en selfie på honom som han bara skickade till mig.

Fått något svar än?

Ok , skicka en tillbaka :D

Nix inget svar än här....
  • Anonym (Anna H)
    Anonym (Y) skrev 2019-08-16 17:29:59 följande:

Nu fick jag en selfie på honom som han bara skickade till mig.

Fått något svar än?

Nu fick jag ett kort svar. Åh så drygt....vill inte vara tjatig så känns som att jag skiter i honom nu! Känt hela tiden att jag varit lite mer intresserad än han är.
  • Anonym (Anna H)
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-16 19:13:17 följande:

Ok , skicka en tillbaka :D

Nix inget svar än här....

Skrev som sagt till min dejt i fredags vid lunch och frågade hur det gick på jobbet och han svarade sen på kvällen att det var fullt upp men ingen motfråga .

Skrev till han på morgonen dagen efter att jag hoppades han hade chans att vila upp sig nu när det var helg. Fick tillbaka hoppas du får en trevlig helg :)
Svar på tråden Överanalyserar alla mina dejter!