Anonym (Y) skrev 2019-08-16 13:40:49 följande:
Jag har väldigt svårt att tro att han skulle tycka jag blev för klängig då han tex skrivit rakt ut: vad tyst du ör idag, en gång när jag slutade svara honom. Har jag tex inte svarat för det inte finns något att svara på har det kunnat gå 30 min i han skrivit: jag är uttråkad.. så i detta fall är det HAN som skulle ha varit för klängig.
Det jag märkte på vår sista dejt jämfört med första var att det köndes som han inte riktigt vågade ha närkontakt. Tex satte sig i en annan soffa men för att vid tillfälle ?råka? Hanna jämte mig o då börja små mysa med mig. Samma att han inte riktigt vågade ta för sig när vi skulle sova men under natten när han trodde jag sov då började han hålla om mig. Men hans sätt att svara mig gjorde mig väldigt arg o tycker det var jätte respektlöst av honom.
Fastnade för "jag är uttråkad" finns tyvärr många killar som dels gillar bekräftelse och ser att skriva med någon för att de har "tråkigt" men inte är sådär jätte intresserade när de väl ställs mot väggen tyvärr.
Skriva till han (igen) vad du söker och be han höra av sig när han vet när han kan ses för en dejt!
Sen en kille som är riktigt intresserad han vill ses oavsett hur allt ser ut runt omkring.
Skrev till min dejt nu vid lunch och frågade hur det gick på jobbet. Dock ingen svar än men ska nog skriva till honom och fråga om han vill ses igen.