• Anonym (Y)

Överanalyserar alla mina dejter!

Anonym (A) skrev 2019-08-04 18:28:26 följande:

Låter bra det

Nu är allt som vanligt o vi har skrivit extremt mycket i helgen!i morse fick jag ett godmorgon sms !

Så nu i veckan ska vi ses o jag hoppas ju han verkligeb är intresserad till att ses igen se igen! Det borde man väl ändå veta ? Om vi träffats en gång o båda tyckte det kända jätte bra o vi pratar med varandra som vi kännt varandra jätte länge! Tex kan han bara skriva till mig för att berätta något som hänt på jobbet eller privat, det tycker jag är ganska stort :)
  • Anonym (Y)
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-05 16:24:34 följande:

Jo vi ska ses på onsdagkväll för en middag ute :). Han svarar rätt fort nu (helt plötsligt) men som sagt känner mig inte så intresserad längre men ska bli kul att träffa honom och han som kommer till staden där jag bor men han skrev att han behövde ta sista tåget hem för han skulle upp och jobba tidigt dagen efter.

Hoppas det kommer känns bättre efter er dejt o att du iaf vet om du vill fortsätta träffa honom! :)

Jag hoppas att andra dejten kommer bli bra men känner mig lite nervös! Men oftast vet man väl efter första dejten? Dvs vår första dejt var extremt bra, det tyckte båda 2! Trots jag var nojjig efter dejten har det nästan blivit ännu bättre! Vi pratar om allt möjligt ! Så då skulle det väl vara konstigt om man inte plötsligt skulle vilja fortsätta?
  • Anonym (Y)
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-05 20:07:03 följande:

Känner mig lite nervös jag med men inte lika nervös som innför första dejten. Kul att ni pratar om allt möjligt. Tyckte det var lätt att prata med min dejt IRL men i text är han tyvärr lite seg att prata med.....lycka till :)

Hur gick dejten? :)
  • Anonym (Y)
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-11 08:20:23 följande:

TS: hur har det gått för dig?

Ingen ny dejt inbokad här än men vi hörs av. Han ställer frågor sen har han flaggat för att han kommer att fullt upp nästa vecka när det gäller jobb.

Va kul att eran dejt blev lyckad!! Börjar han skriva eller är det du?

Jag kom idag hem efter att spenderat ett dygn hos min dejt!!vi lagade lite mat o kollade film då vädret inte var så lyckat.. ända jg blev frågade över var att han satte sig i egen soffa ist föe att sätta sig jämte mig. Han verkade liksom inte vilja ha närkontakt. Men sen gick han iväg o när han kom tillbaka satte han sig jämte mig o tog min hand o grejer. Så känns nästan som att han inte vågade, för sen när vi sov så höll han om mig hela natten jätte tätt! Jag kunde tex vakna av att han låg o klappade mig så känns ju som han ändå ville vara nära.

Sen är det ju alltid lika nervöst när man sagt hejdå o se om man hörs av. Jag hade tänkt skriva denna gången till honom men jag hann inte mer än hem innan han messade o frågade hur resan gått så han måste väl ändå vilja fortsätta?
  • Anonym (Y)
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-11 08:20:23 följande:

TS: hur har det gått för dig?

Ingen ny dejt inbokad här än men vi hörs av. Han ställer frågor sen har han flaggat för att han kommer att fullt upp nästa vecka när det gäller jobb.

Va kul att eran dejt blev lyckad!! Börjar han skriva eller är det du?

Jag kom idag hem efter att spenderat ett dygn hos min dejt!!vi lagade lite mat o kollade film då vädret inte var så lyckat.. ända jg blev frågade över var att han satte sig i egen soffa ist föe att sätta sig jämte mig. Han verkade liksom inte vilja ha närkontakt. Men sen gick han iväg o när han kom tillbaka satte han sig jämte mig o tog min hand o grejer. Så känns nästan som att han inte vågade, för sen när vi sov så höll han om mig hela natten jätte tätt! Jag kunde tex vakna av att han låg o klappade mig så känns ju som han ändå ville vara nära.

Sen är det ju alltid lika nervöst när man sagt hejdå o se om man hörs av. Jag hade tänkt skriva denna gången till honom men jag hann inte mer än hem innan han messade o frågade hur resan gått så han måste väl ändå vilja fortsätta?
  • Anonym (Y)
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-12 09:51:01 följande:

Det är han som hört av sig först med frågor som tex: hur min dag varit, hur det var i X-stad som jag besökte i lördags. (det skickade han igår vid lunch). Dock har han inte läst mitt svar än som jag skickade igår under eftermiddagen. Dock orkar inte jag "spela" svår utan jag svarar när jag ser att han skickat. Han sa på vår senaste dejt att han är en kratta på att svara på sociala medier. Nu inväntar jag lite och ser om han föreslår en ny dejt framöver.

Låter ju som du hade en bra dejt med :). Kändes det bra att spendera så pass många timmar med honom?

Aa men det är ju jätte bra att han hör av sig då:) är han annorlunda än vad han var innan?

Ja det kändes väldigt bra o naturligt! Nu är jag väl lite nojig över hur det ska fortsätta framöver bara.. men han vet va är jag söker, är 33 år så jag hoppas ju han är mogen till seriöst.. i båda våra fall måste man väl ändå tolka det bra då de hör av sig efteråt? Jag funderar på stt föreslå spa på vår nästa dejt framöver! En spaweekend! Vet dock inte om man ska gå rätt på sak eller fråga om man känner föe att fortsätta ses?

När jag skulle åka frågade han om jag hade haft trevligt varav jag svarade ja o då sa han: jag har haft jätte trevligt
  • Anonym (Y)
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-12 21:03:44 följande:

Jo visar ju på intresse att man fortsätter höras av efteråt :). Hm vet inte om han är annorlunda förrutom att han ställer mer frågor än innan. Dock som sagt ska se om han föreslår en till dejt *haha* bara han inte tänker samma sak.

Vem har föreslagit era andra 2 dejter? :)
  • Anonym (Y)
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-13 08:45:05 följande:

Hm första dejten så skulle jag till staden där han bor för en annan grej men skulle ha tid "över" så skrev till han att jag skulle till hans stad men då jag skulle ha lite dötid så behövde jag försöka hitta någon som vill ses och då skrev han att han gärna ville ses.

Andra dejten var det jag som såg till att den blev av. Dock som sagt så ställer han ju frågor och följdfrågor med. Dock bestämt för att se vad som händer. Ska försöka att inte analysera och fundera så mycket.

Visst kan tänka mig att träffa han igen men nu är det upp till honom att föreslå något.

Nä då kanske du ska låta han ta steget till en dejt!

I mitt fall är det han som föreslagit båda dejterna så tänkte jag kanske skulle föreslå en nu. Vi har fortsatt prata efter vår andra dejt. Ska man utgå från stt de vill ses igen då o bara fråga: när ses vi igen? Eller ska man fråga: har du lust att ses igen?
  • Anonym (Y)
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-13 12:54:20 följande:

Jag känner att det ligger lite hos honom nu. Vill inte hoppas för mycket känner jag.

Tycker du kan skriva: När ses vi igen? Ni har ju ändå hörts av efteråt mer än bara ett tack för senaste dejten eller?

Ja asså vi har ju pratat dagligen sen vi sågs o pratat allmänt som vi gjorde innan med :) blev dock lite nojjig då jag tycker hab är seg l inte lika pratglad, men begär heller inget mer när han jobbar o var ju likadant sist med o då oroade jag mig i onödan. Han skrev även godnatt snygging o sånt som han alltid gör ibland
  • Anonym (Y)
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-13 22:19:10 följande:

Försöker med att inte nojja. Nu är han seg igen och har inte läst mitt svar som jag skickade igår vid kl 20 även om han nu tidigare skrivit och även sa sist att han är lite dålig på att svara/kolla messenger. Tänker på iställer hur trevligt det var för snart 1 vecka sen istället.

Hur långt ifrån varandra bor ni? Fått något svar ännu?

Jag tänker la lite så att det finns många som inte är aktiva o gillar i chatta, men samtidigt är ju detta något som krävs om man tex bor långt ifrån varandra eller om man dejtat någon o för att finna ett intresse som inte svalnas av..

Men du gör rätt i att inte nojja dig heller! Ta det som det kommer :)
Svar på tråden Överanalyserar alla mina dejter!