Anonym (Anna H) skrev 2019-08-12 09:51:01 följande:
Det är han som hört av sig först med frågor som tex: hur min dag varit, hur det var i X-stad som jag besökte i lördags. (det skickade han igår vid lunch). Dock har han inte läst mitt svar än som jag skickade igår under eftermiddagen. Dock orkar inte jag "spela" svår utan jag svarar när jag ser att han skickat. Han sa på vår senaste dejt att han är en kratta på att svara på sociala medier. Nu inväntar jag lite och ser om han föreslår en ny dejt framöver.
Låter ju som du hade en bra dejt med :). Kändes det bra att spendera så pass många timmar med honom?
Aa men det är ju jätte bra att han hör av sig då:) är han annorlunda än vad han var innan?
Ja det kändes väldigt bra o naturligt! Nu är jag väl lite nojig över hur det ska fortsätta framöver bara.. men han vet va är jag söker, är 33 år så jag hoppas ju han är mogen till seriöst.. i båda våra fall måste man väl ändå tolka det bra då de hör av sig efteråt? Jag funderar på stt föreslå spa på vår nästa dejt framöver! En spaweekend! Vet dock inte om man ska gå rätt på sak eller fråga om man känner föe att fortsätta ses?
När jag skulle åka frågade han om jag hade haft trevligt varav jag svarade ja o då sa han: jag har haft jätte trevligt