Hittar aldrig någon partner
Jag sitter här hemma och tycker att jag försökt, men jag har jätte svårt att hitta en partner.
Jag är en grabb på 27 år, ses som en ansvarsfull och trevlig person av dem runt om kring mig, är inte en fotomodell men ser inte illa ut häller. Men av någon anledning hittar jag inte någon.
Jag har varit singel hela livet.
Många av mina vänner är nykterister och jag själv trivs inte ute på dansgolv, därför har jag inget ute liv. Har försökt gå ut bara för att få träffa folk men då får jag gå ensam så det händer helt enkelt inte, och sprit är inget jag tycker är speciellt lockande.
Har provat flera dejting sidor både mer och mindre seriösa, det är aldrig någon som svarar tillbaka, får inte en ända gilla tryckning tillbaka. Jag förstår inte vad jag gör för fel.
Jag har alltid haft den tanken att kärlek är något som händer alla och att man kommer möta många människor innan man hittar den rätta. Därför har jag inte haft bråttom utan fokuserat på att klara skola, få bra jobb och flytta ut innan jag skulle skaffa flickvän. Jag ville kunna stå på egna ben och ta hand om mig själv innan jag skulle börja dela mitt liv med någon annan. Har sökt partner i lite drygt 8 år och kan räkna dem människor som svarat på min ena hand.
Jag skulle vilja finna den där människan man längtar efter när man är ifrån varan och någon man uppskattar att ha i sitt liv varje dag.
Har inga krav på etnisitet, önskar bara att hon inte är överviktig och inte redan har barn.
Jag tycker inte det är speciellt stora krav.
Flera av mina bekanta genom åren har frågat mig om jag inte tröttnat på att vara singel, å visst har jag det, men jag hittar ju inte ens någon att dejta och lära känna, jag får aldrig chansen.
Jag kollar kanske 4 profiler per dag, tar ordentligt med tid att kolla deras profil så jag kan tänka mig att lära känna dem.
Jag överdriver inte när jag säger att allt efter dagarna går och jag gillat flera hundra profiler så har jag inte fått någon enda gilla tillbaka. Man kan inte skriva till folk om dem inte ger ett gilla tillbaka så får aldrig kontakt med någon.
Det är många gånger tanken slagit mig att jag kommer leva ensam resten av mitt liv, jag hoppas det inte kommer vara så men jag är 27 och har aldrig haft en flickvän.
Är det bara jag som har det såhär?
Vore trevligt med lite tips och råd även få höra andras erfarenheter.