25åringar - hur lång tid tog det för er att bli gravida?
Som rubriken säger - hur lång tid tog det? Har precis börjat försöka och vill höra alla historier, om ni hade symptom innan BIM och om ni har några tips för att det ska gå så fort som möjligt!
Som rubriken säger - hur lång tid tog det? Har precis börjat försöka och vill höra alla historier, om ni hade symptom innan BIM och om ni har några tips för att det ska gå så fort som möjligt!
Blev gravid vid första försöket. Jag var 26 år. Slutade med p-pillrerna 14 dgr innan. Ang symptom INNAN BIM minns jag inte. Snart 35 år sen :)
Blev gravid vid första försöket. Jag var 26 år. Slutade med p-pillrerna 14 dgr innan. Ang symptom INNAN BIM minns jag inte. Snart 35 år sen :)
För mig tog det 2 1/2år :)
22 år första barnet - 9 månader
24 år andra barnet - fick en menstruation efter förlossningen sedan var jag gravid igen.
Hade inga symptom förutom utebliven mens förrän vecka 8 i båda graviditeterna.
Första försöket med båda. 25 och yngre.
Mitt första barn blev till ett par månader innan jag skulle fylla 25. Vi hade inte direkt skyddat oss innan, annat än med avbrutet samlag och säkra perioder. Men på första riktiga försöket blev jag gravid. Kände innan mens att jag hade sjukt ömma bröst men det var det enda. Graviditeten gick fint och "resultatet " börjar snart högstadiet
24 år, tog sig på första försöket för oss men som tyvärr relaterade i MF. Nu väntar jag på första BIM efter missfallet och känner mig gravid igen, återstår att se :D vi har hållet koll på cykeln genom appen FLO.
Tog på första försöket, blev dock ett tidigt missfall, sen andra försöket tog det 3 månader men som blev ett missfall i v14, men det har endå gått rätt så fort båda gångerna.
Nu har jag precis haft ägglossning igen så hoppas det tagit lika fort igen ^^
Tog på första försöket, blev dock ett tidigt missfall, sen andra försöket tog det 3 månader men som blev ett missfall i v14, men det har endå gått rätt så fort båda gångerna.
Nu har jag precis haft ägglossning igen så hoppas det tagit lika fort igen ^^
Är inte 25 men 28.
Första 18 år- första försöket
Andra 19 år- fem månader
Tredje 20 år- 8 månader
Fjärde 22 år- tre månader
Femte 28 år- 2 månader
19 år, andra barnet - ett år
24 år, tredje barnet - 6 månader
Första försöket med båda barnen , var 22 & 24 :)