Parterapi långvarig otrohet
Hur många äktenskap/relationer överlever en otrohet som varat i flera år med hjälp av parterapi? Hur har det gått för er? Han har haft samma älskarinna under alla dessa år.
Hur många äktenskap/relationer överlever en otrohet som varat i flera år med hjälp av parterapi? Hur har det gått för er? Han har haft samma älskarinna under alla dessa år.
Men kan han inte komma till insikt att han skadat sin familj och vill satsa här hemma och genom terapi sluta bedra.... eller är det en gång otrogen alltid otrogen som gäller...
Starkt jobbat bedragen hustru.. när man läser runt är det tyvärr många som trots terapi ändå blir lurade och bedragna igen. Rädd att jag offrar mina år för att sen ändå blir bedragen. Kan man någonsin lite fullt ut igen...
Tack för svar även om det ser ut som att de flesta tror att det aldrig kommer funka ????
Han vill gå i terapi och jag önskar jag kunde lita på att det är vad han verkligen vill..
Säger att älskarinnan är helt ute ur bilden...
Va fint att det gick bra för er. Förstår att det måste jobbas hårt, framförallt från den otrognes sida. Han är villig att göra det säger han..
lögnerna är värst. Sveket. Just nu lever vi vidare som om inget hänt mer än att vi pratar om det. Det funkar inte...måste ha hjälp..