• Anonym (?)

    Män, hur beter ni er när ni är attraherade?

    När ni är attraherade men inte direkt vill vara öppna med det men det kanske inte helt går att dölja. Vad är det ni gör och/eller säger som kan avslöja er? T.ex. ögonkontakt, kroppsspråk, olika sorters kommunikation etc.

  • Svar på tråden Män, hur beter ni er när ni är attraherade?
  • Erikslust

    Det är lätt för er kvinnor att se när gylfen putar ut.

  • Smecker

    Antingen är jag attraherad, och då är jag öppen med det, eller så är jag inte attraherad, och då är jag öppen med det. Livet blir så mycket enklare då.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Xzx
    Smecker skrev 2019-08-06 00:17:49 följande:

    Antingen är jag attraherad, och då är jag öppen med det, eller så är jag inte attraherad, och då är jag öppen med det. Livet blir så mycket enklare då.


    Random person: *Existerar*


    Du: Jag är inte attraherad av dig.


    Eller? :P

  • Smecker
    Xzx skrev 2019-08-06 00:42:40 följande:

    Random person: *Existerar*


    Du: Jag är inte attraherad av dig.


    Eller? :P


    Men precis.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (?)
    Smecker skrev 2019-08-06 00:17:49 följande:

    Antingen är jag attraherad, och då är jag öppen med det, eller så är jag inte attraherad, och då är jag öppen med det. Livet blir så mycket enklare då.


    Fast det är väl inte alltid man kan vara öppen med det..

    Jag tänkte mer på undermedvetna tecken man kan ge ifrån sig när man är attraherad, som man kanske inte själv tänker på.
  • Anonym (?)
    Erikslust skrev 2019-08-05 23:46:06 följande:

    Det är lätt för er kvinnor att se när gylfen putar ut.


    Vi kanske inte alltid tittar er mellan benen.
  • Anonym (Grabben bredvid)
    Anonym (?) skrev 2019-08-06 10:12:45 följande:
    Fast det är väl inte alltid man kan vara öppen med det..

    Jag tänkte mer på undermedvetna tecken man kan ge ifrån sig när man är attraherad, som man kanske inte själv tänker på.
    Är det undermedvetet då?

    Nu är jag i en relation så blir jag attraherad av någon annan döljer jag det jävligt väl. Det går över om man inte bejakar det.
  • Anonym (?)
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-08-06 10:23:52 följande:

    Är det undermedvetet då?

    Nu är jag i en relation så blir jag attraherad av någon annan döljer jag det jävligt väl. Det går över om man inte bejakar det.


    Går det att dölja allt då? Om du är väldigt attraherad kan du låta bli att ge dröjande ögonkontakt t.ex? Finns det tecken som är svåra att dölja?

    Anledningen att jag frågar är därför att jag var säker på att en man var/är attraherad av mig men jag har nu fått reda på att han har partner (genom hörsägen). Lång ögonkontakt tillsammans med leende, blickar, rodnad m.m.
  • Anonym (Aviator)

    Sånt här ska väl kvinnor kunna?
    Det är ju män som är kassa på att läsa signaler.

Svar på tråden Män, hur beter ni er när ni är attraherade?