• Anonym (Flytning)

Slem efter ägglossning? (Äckligt!)

Nyss kom det ut som en stor "sträng" av slem ur slidan. Såg ut som genomskinligt, hårt snor ungefär. Har även känt lite molande värk innan. Borde haft ägglossning igår eller några dagar sedan. Möjligen idag om den är sen.

Någon mer som haft så? Aldrig upplevt liknande förut, bör jag vara orolig?

• Svar på tråden Slem efter ägglossning? (Äckligt!)
  • Anonym (Y)

Nej Du behöver inte vara orolig eftersom det är ägglossningaflytning du fått. Även kallat äggviteflytning då det ser ut som rå äggvita.

• Anonym (Ssk)

Kan bero på flertalet olika saker, hur gammal är du? Lider du av några sjukdomar? Låg eller hög hormonare?

• Anonym (Flytning)
    Anonym (Ssk) skrev 2019-08-06 23:40:29 följande:

Kan bero på flertalet olika saker, hur gammal är du? Lider du av några sjukdomar? Låg eller hög hormonare?

Är 27 och lider inte av någon sjukdom vad jag vet.. Låg eller höghormonare vet jag inte vad det betyder :$
  • Anonym (Flytning)
    Anonym (Y) skrev 2019-08-06 22:24:42 följande:

Nej Du behöver inte vara orolig eftersom det är ägglossningaflytning du fått. Även kallat äggviteflytning då det ser ut som rå äggvita.

Tack! Läst att flytningen kan bli annorlunda kring ÄL, men detta kändes så mycket extremare än vad jag upplevt innan. Men kanske bara blev annorlunda denna gång då.

Verkar bara ha kommit en sträng, inte haft något mer nu utan flytningarna ser ut som vanligt igen.
  • Anonym (Y)
    Anonym (Flytning) skrev 2019-08-06 23:48:03 följande:

Tack! Läst att flytningen kan bli annorlunda kring ÄL, men detta kändes så mycket extremare än vad jag upplevt innan. Men kanske bara blev annorlunda denna gång då.

Verkar bara ha kommit en sträng, inte haft något mer nu utan flytningarna ser ut som vanligt igen.

Vad bra:) Ibland kommer det bara lite och man kan lätt missa det om det kommer vid toalettbesök tex:)
Svar på tråden Slem efter ägglossning? (Äckligt!)