• Anonym (Förtvivlad)

Hittade pervers porr

I flera år har jag hört väninnor klaga över att de hittat saker i sina respektives datorer/mobiler - sms och mail till andra, porr, mm och jag har alltid sagt att de fått skylla sig själva för att de snokat och inte respekterat sina partners privatliv. Har alltid tyckt att en människa har rätt till ett privatliv även i en relation, och har alltid sagt att jag inte bryr mig om min sambo porrsurfar (flörta med andra är en annan sak). Men sedan vårt barn föddes för snart ett år sen har min sambo blivit alltmer ointresserad av mig och av vårt samliv. Jag började misstänka att han var otrogen, och för en kort tid sedan bestämde jag mig för att göra det jag alltid fördömt, nämligen att kolla hans historik på datorn. Och det fick jag ångra!

Jag upptäckte att han tittat mycket på porr, något jag normalt inte skulle bry mig om men detta var inte "vanlig porr" (om man nu kan säga så numera). Det var en massa S/M, det var folk som kissade på varandra, det var bisex (mellan killar alltså) och annat. Men det värsta var att han tittat mycket på djurporr! Det andra var illa nog, men kanske något jag skulle kunnat hantera, men sex med djur! Det är inte bara äckligt och fullständigt motbjudande, det är ju även olagligt! Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag måste förstås polisanmäla honom, men hur bevisar jag vad han gjort?Och hur i helvete tar jag upp det med honom? Antar att ingen varit med om detta så det finns väl ingen dom kan ge råd om det, men jag försöker ändå. Vad skulle ni göra?

• Svar på tråden Hittade pervers porr
  • LuciferIV
    Giftskåneman skrev 2019-08-07 14:17:48 följande:

Jag med, men jag tolkar det som han hade kinkysex innan han träffade ts.

Helt rätt, det framgår ju inte när han hade sex med ts kompis, kan ju faktiskt ha varit innan de träffades.
  • Anonym (:/)

Beklagar verkligen ts. Håller med om att du gör helt rätt i att göra slut. Hur går det? Har du pratat med honom än? Hjärta

• dssdfdssdds
    Anonym (Johan) skrev 2019-08-07 11:57:18 följande:
    Hallonbajssex is the shit
    det är iallafall inte olagligt även om hallonen kanske inte är lika förtjusta i det
  • Giftskåneman

Tänk att det finns så många som föreslår privat censur på.ett diskusionsforum, vet, bara stater som kan censurera.

Vad ska vi förbjuda nästa vecka?

V33 då, vad blir det då?

• Anonym (Jack)

Jag försvarar inte på något sätt din sambo men innan du fattar ett beslut så ska du komma ihåg att se på saker och ting på datorn eller i fantasin är inte förenligt med att vilja genomföra det i verkligheten.

• Anonym (Events of a lifetime)
    Anonym (Jack) skrev 2019-08-08 14:38:36 följande:

Jag försvarar inte på något sätt din sambo men innan du fattar ett beslut så ska du komma ihåg att se på saker och ting på datorn eller i fantasin är inte förenligt med att vilja genomföra det i verkligheten.

Tror dom allra flesta skulle ha problem med att partnern tittar på övergepp för det säger ju faktiskt en hel del om personligheten

Plus att personen är en del av orsaken till att dessa övergepp finns och filmas
  • Anonym (Jack)
    Anonym (Events of a lifetime) skrev 2019-08-08 14:45:08 följande:

Tror dom allra flesta skulle ha problem med att partnern tittar på övergepp för det säger ju faktiskt en hel del om personligheten

Plus att personen är en del av orsaken till att dessa övergepp finns och filmas

Det finns naturligtvis ytterligheter. Jag kan fantisera om att flera män sätter på min fru i GB och kan bli upphetsad av det. MEN, i verkligheten skulle jag aldrig vilja uppleva det.
  • Anonym (Events of a lifetime)
    Anonym (Jack) skrev 2019-08-08 15:02:12 följande:
    Det finns naturligtvis ytterligheter. Jag kan fantisera om att flera män sätter på min fru i GB och kan bli upphetsad av det. MEN, i verkligheten skulle jag aldrig vilja uppleva det.
    Det är väl en enorm skillnad på vuxna som genom samtycke har sex och brottsliga övergrepp mot djur och barn.

• Anonym (Censur?)
    Giftskåneman skrev 2019-08-07 22:38:48 följande:

Tänk att det finns så många som föreslår privat censur på.ett diskusionsforum, vet, bara stater som kan censurera.

Vad ska vi förbjuda nästa vecka?

V33 då, vad blir det då?

Just eftersom Familjeliv inte är statligt, så har de rätt att bestämma precis vad de anser vara lämpligt el olämpligt här.

Det är precis som om man joinade en privat diskussionsklubb. Ägarna kan bestämma "det pratar vi inte om, den som gör det kastar vi ut". Och det har de full rätt att göra.
  • Giftskåneman
    Anonym (Censur?) skrev 2019-08-08 19:40:08 följande:

Just eftersom Familjeliv inte är statligt, så har de rätt att bestämma precis vad de anser vara lämpligt el olämpligt här.

Det är precis som om man joinade en privat diskussionsklubb. Ägarna kan bestämma "det pratar vi inte om, den som gör det kastar vi ut". Och det har de full rätt att göra.

Ja men nu är inte fl som vill censurea, utan en flmedlem
  • Anonym (Censur?)

Jag skulle nog göra slut. Tydligen är vanligt sex (med dig) för tamt för honom, han föredrar pervers porr. Tänk den dag era barn blir stora nog att själva använda datorn (och bättre på det än ni är) och skulle hitta denna porr.

Inte kan ni skaffa hund heller, iaf inte en tik, mtp att han tydligen ser på djur som sexobjekt.Rynkar på näsan

• Anonym (Förtvivlad)

Hej igen allihop, blev "spärrad" från att skriva inlägg ett dygn för något jag skrev i en annan tråd... Men nu är jag tillbaka.

Giftskåneman skrev 2019-08-07 11:29:59 följande:
    Där har du anledningen till han gör så, han vet du inte vill göra nåt kinky.

Att du ska göra slut pga detta låter fel.

Vad har han gjort? Kollat udda porr och antagligen runkat

Så nu ska du bryta upp en hel familj pga detta?
    Jag vill inte bli kissad på och jag vill inte se min man ha sex med andra män. (Eller andra  kvinnor. Eller andra varelser ö.h.t. ) Nu är det ju så att min sambo aldrig sagt att han gillar sådana här utsvävningar, och alltså inte heller visste huruvida jag gillar dem eller ej. Så att han gör sådant här p.g.a. att han vet att jag inte vill göra nåt kinky är ju en rätt galen teori.

Du får gärna tycka att det låter fel att göra slut p.g.a. detta, men jag tror jag gör rätt. Min sambo har uppenbarligen en del väldigt "speciella" preferenser, och om han ska bli lycklig måste han få leva ut dem (de lagliga, alltså). För mig är det fullständigt otänkbart att ställa upp på "golden shower" och/eller att han har sex med andra män. Nope, nej, nein, njet. Jag gör det inte. Jag vill ha en man med normala sexuella preferenser. 

Hur lycklig tror du min sambo blir om jag stannar hos honom och förvägrar det han vill ha och uppenbarligen behöver? Hur lycklig blir jag av att vara med en man som inte finner mig tillräcklig? Hur lyckligt blir vårt barn i den relationen?

Vad han har gjort? Han har väl egentligen inte gjort något alls. Han har levt med och älskat mig, samtidigt som han levt ut sina fantasier vid datorn Men de här fantasierna, med vissa undantag, kan han få utlopp för om han har friheten till det. Han kommer aldrig få utlopp för dem med mig, jag kan bara inte och jag tänker inte ställa upp på sådant. Men även jag har behov, behov som förhoppningsvis så småningom kan tillfredsställas av någon annan. Därför anser jag att jag gör oss båda lyckligast genom att avsluta den här relationen.

Om inte allt detta vore nog har han också varit otrogen mot mig minst en gång. Med en av mina kompisar. För bara några månader sedan. Så om vi bortser från de här "småsakerna" kanske det är skäl nog att göra slut?
    LuciferIV skrev 2019-08-07 11:37:20 följande:
    Och han hade även varit otrogen med hennes kompis.
    Jepp, så var det. Fick veta det för bara några dagar sedan.
    LuciferIV skrev 2019-08-07 14:11:58 följande:
    Får ju utgå ifrån att det ts skriver är sant.

Jag kan ju inte vara säker på hon ens hittat porren alls, då jag bara har ett inlägg på ett anonymt forum att gå efter.
    Jag skulle verkligen önska att det inte vore det, men allt jag säger är sant...
    Giftskåneman skrev 2019-08-07 14:17:48 följande:
    Jag med, men jag tolkar det som han hade kinkysex innan han träffade ts.

Det är möjligt att han hade det, men han hade "kinky sex" för fyra månader sedan med en kompis till mig.

• Anonym (Förtvivlad)
    LuciferIV skrev 2019-08-07 14:21:33 följande:
    Helt rätt, det framgår ju inte när han hade sex med ts kompis, kan ju faktiskt ha varit innan de träffades.
    Vi har varit ihop i tre år, han låg med min kompis för snart fyra månader sedan.
    Anonym (:/) skrev 2019-08-07 20:11:03 följande:

Beklagar verkligen ts. Håller med om att du gör helt rätt i att göra slut. Hur går det? Har du pratat med honom än? Hjärta

Tack så mycket! {#emotions_dlg.flower}

Han är inte hemma, har varit borta sedan i söndags och kommer hem tidigast på söndag. Tänker inte ta detta i telefon utan väntar tills han kommer hem, men jag håller på och packar och försöker ordna boende åt mig och barnet.

• Anonym (Förtvivlad)
    Anonym (Jack) skrev 2019-08-08 14:38:36 följande:

Jag förstår det, men han har redan genomfört vissa saker i verkligheten. Och jag klarar inte av att ha en man som fantiserar om sådana saker. Jag är kanske pryd, naiv, löjlig, tråkig - visst, då får man tycka så. Men jag klarar inte sådana här saker. Om det är sånt han vill ha kommer han inte bli lycklig med mig. Och då kommer han inte kunna göra mig lycklig. Är det då inte bättre att vi går skilda vägar? För det kommer aldrig kunna bli någon kompromiss, i alla fall inte från min sida!
  • Anonym (Förtvivlad)
    Giftskåneman skrev 2019-08-09 01:40:03 följande:

Har han varit otrogen är det väl extralätt att dumpa honom?

Vet du vad det "lustiga" är? Om han "bara" hade varit otrogen hade jag nog kunnat förlåta honom...
  • Anonym (vilken skithög)
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2019-08-07 06:16:11 följande:

Oj då, så pass? Datorn jag tittade i är vår gemensamma, inte hans laptop. Vid närmare eftertanke undrar jag varför han använde den, när han vet att jag också använder den? Ville han kanske bli "påkommen"?Jag loggade in med vårt lösenord.Mitt i allt elände fick du mig att skratta till lite åt det där med fur-kit... Tack! Och tack för att du håller med om att det verkligen är perverst!

Jag har pratat med en kompis i flera timmar, berättade allt för henne. Då berättade hon att min sambo legat med en annan kompis till oss, och de hade gjort vissa av de saker han tittat på (som att kissa på varandra osv). Anledningen till att hon inte berättat det för mig förut var att hon inte ville göra mig upprörd och ledsen. Blev först förbannad, men lugnade ner mig efter en stund, jag förstår att det är svårt att berätta en sån sak för någon.

Jag har i alla fall bestämt mig för att göra slut, jag kan och vill inte vara ihop med någon som tänder på så äckliga saker. Låter kanske drastiskt för somliga, men det är mitt beslut. Jag kommer aldrig kunna göra de saker han verkar vilja göra, det är bättre han är med någon som gillar samma kinky saker (min så kallade kompis, tex!). Jag tror båda blir lyckligast så.

Kommer ju kännas jobbigt med tanke på vårt barn, men h*n mår nog bäst av att ha föräldrar som mår bra!

Alltså vilken skit du är med om! Men alltså jag vill inte säga något negativt men jag skulle tro att det är ganska många i din bekantskapskrets som vet att han varit otrogen och haft "kinky-sex" med din fd vän.

Jag menar hur fick din kompis reda på det. Varför skröt hon som var otrogen om det och varför till din kompis och vilka fler? Jag tror knappast att din kompis kunnat hålla tyst om en sån här sak.

Sen har det gått 4 månader. Nä jag tror folk har snackat skit bakom din rygg i 4 månader. Varför sa inte din kompis något till dig? Hon verkar inte heller vara någon bra vän. Hade du varit min bästa vän så hade jag sagt det. I alla fall om otroheten. Sedan med tiden efter någon dag sagt om kinky-sexet.

Det är väldigt stort skvallervärde på en sån här grej. Man kan ju undra om inte din kompis varit otrogen med honom också och därför berättat om kinky-sexet för att dölja sin egen otrohet med din man.

Varför berättade hon om det nu? Det behövde hon inte gjort. Jag tror att det var för att förekomma att hon visste om det hela tiden. Det var inte så nice gjort alls att hålla inne med det här! Jag hade blivit väldigt besviken på allt men framför allt på min kompis! Faktiskt! Förbannad och besviken! Det är ingen att lita på alls. En falsk vän. Vad mer har hon inte sagt?!

Du får se upp med vilka "vänner" du har. Mitt råd är att bryta med den här delen av din bekantskapskrets. Du har ju gjorts till åtlöje. Jag tror alla visste om det. Riktiga vänner gör inte så här. Inga att lita på. Det här kommer det alltid att pratas om för evigt. Fastän det inte var ditt fel.

Jag ville skriva något positivt men det gick inte. Jag var tvungen att vara ärlig.
  • Anonym (nej)

Din man tittar på övergrepp

FInns inte en chans att jag hade stannat hos en sådan man, aldrig

Svar på tråden Hittade pervers porr