• Mullebulle

    Fördomar

    Varför anmäls bara inlägg och trådar som bygger på fördomar om kvinnor?

  • Svar på tråden Fördomar
  • Anonym (Hold my beer)

    Statistik på det tack? Eller en källhänvisning? Du kanske jobbar som admin och undrar av nyfikenhet..?

  • Anonym (Självkritik är svårt)

    Jag bara noterar att trådar/inlägg där det generaliseras negativt om män står kvar medan motsvarande om kvinnor "försvinner".
     

  • Anonym (Hold my beer)

    Jag har en teori. Det kan vara så att det finns fler kvinnor eller kvinnorättskämpar än vad det finns motsvarande åt andra hållet.

  • Anonym (Självkritik är svårt)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2019-08-07 19:43:32 följande:

    Jag har en teori. Det kan vara så att det finns fler kvinnor eller kvinnorättskämpar än vad det finns motsvarande åt andra hållet.


    Låter som en rimlig teori. Forumets främsta syfte tycks vara att få gnälla av sig hur usla och värdelösa män är.

    Jag brukar fundera på om de kvinnor som gnäller värst blev bortgifta?
  • BurningDiamond

    Trådar brukar plockas bort efter att den blivit anmäld. Om ingen anmäler trådarna som handlar om hur hemska män är så kommer dessa trådar inte plockas bort.

    Om du TS eller någon annan upplever att det finns för många "hemska män"-trådar så får ni börja anmäla alla trådar som ni upplever saknar saklig grund, eller som ni anser urartar i "man-bashing".

  • Ignoramus

    Du måste leta dåligt, för det finns hur många kvinnofientliga trådar som helst på det här forumet.


    Mullebulle skrev 2019-08-07 19:23:59 följande:

    Varför anmäls bara inlägg och trådar som bygger på fördomar om kvinnor?


  • Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL)
    Ignoramus skrev 2019-08-08 01:03:22 följande:

    Du måste leta dåligt, för det finns hur många kvinnofientliga trådar som helst på det här forumet.


    Om du menar att man är fientlig när man kritiserar och ifrågasätter så håller jag med dig?
  • Mentat