Clearblue digitala ägglossningstest!
Så var det för mig och sedan kom den fasta glada gubben ändå. Fattar ingenting..blev tyvärr inte gravid ändå men alltid skönt när man får ägglossningen bekräftad.
Så var det för mig och sedan kom den fasta glada gubben ändå. Fattar ingenting..blev tyvärr inte gravid ändå men alltid skönt när man får ägglossningen bekräftad.
Okej.. Jag blir bara så less och ledsen nu. Kan det bara hända någon gång eller?
Och Ägglossningstesterna, visst jag blir ju superglad över fast gubbe men det betyder ändå inte att äl ens skett.
:(
Jo det är väl så.. bara att fortsätta.
första gången jag blev gravid (fick missfall i April i v 8) så fanns inte missfall på kartan och jag var så glad och planerade i huvudet för en bebis in November! sen fick jag missfall och det var sjukt jobbigt. blev gravid igen i Juni och fick missfall bara dagarna efter mitt pluss.. så just nu känns det som att jag bara kommer bli gravid för att sen få missfall igen. det plus alla tankar kring var fan är min ägglossning nu.. men det är som du säger, det är bara att kämpa på!!! :) har du haft äl denna månad och väntar på bim eller?