• Fri 9 Aug 2019 10:04
    590 visningar
    7 svar
    7
    590

    Akut hjälp! Snabba svar!

    Finns det någon här som är väldigt kunnig när det gäller Gotland?

    Det är så att jag och familjen har varit på Gotland nu i snart två veckor. Vi har haft en underbar tid! Och vi har hunnit med massor! Vi har gjort, och sett, i princip alla de vanliga "turistattraktion erna" och sevärdheterna.

    Nu har vi 3 dagar kvar här på ön, och nu har vi slut på idéer när det gäller vad vi ska fylla dagarna med.

    Därför frågar jag er här. Finns det någon här som kan Gotland på sina fem fingrar? Någon som har tips på vad vi kan hitta På? Kanske finns det något "guldkorn" som inte står med i "turistguiderna"? Något som vi - enligt dig- inte får missa?

    Tacksamma för omgående och snabb hjälp!

  • Svar på tråden Akut hjälp! Snabba svar!
  • Fri 9 Aug 2019 10:11
    #1

    Vi brukar fråga de anställda på hotellet vad de tycker är sevärt.

  • Ful Anka
    Fri 9 Aug 2019 10:11
    #2

    Men va fan...vad är det för fel på att bara "vara" liksom? Måste det hända en massa skit hela tiden. Köp en back öl och tänd grillen.


    This is my life and I don't care
  • Fri 9 Aug 2019 10:38
    #3

    [quote=79818525][quote-nick]Ful Anka skrev 2019-08-09 10:11:53 följande:[/quote-nick]

    Men va fan...vad är det för fel på att bara "vara" liksom? Måste det hända en massa skit hela tiden. Köp en back öl och tänd grillen.

    [/quote

    *skratt*. Du behöver inte vara orolig. Det har vi också gjort. Men med två tonårsdöttrar i familjen så funkar det liksom inte att göra så en hel dag. Något annat vill de hitta på.

  • Fri 9 Aug 2019 19:32
    #4

    Åk till Lojsta hed och hälsa på russen.


    Keep your child rear facing for as long as possible!
  • Fri 9 Aug 2019 20:23
    #5

    Langhammarsgubben!

  • Fri 9 Aug 2019 22:27
    #6

    Men!!! Har ni missat medeltidsveckan?? Jag är på den varje dag ungefär! Superkul! Alla åldrar ????

    Annars är det vackert att bara strosa runt innanför ringmuren. Antar barnen är för stora för villa villerkulla i Kneippebyn? Hade själv velat se detta men verkar som om de har byggt in det i ett sommarland :/

  • Fri 9 Aug 2019 22:29
    #7

    Såg nu att ni hunnit med alla vanliga turistattraktioner så antar ni redan gjort allt jag föreslog :)

    Annars ska det väl vara vackert väder vad det verkar. Åk och bada bara. Vattnet var skönt idag! :)

Svar på tråden Akut hjälp! Snabba svar!