BIM september 2019
Vad tror ni? Är det ett positivt ÄL-test.
BIM 7/9
Vad tror ni? Är det ett positivt ÄL-test.
BIM 7/9
Ja! Det är en stegring! Hoppas få till de denna månad ????
Ja! Det är en stegring! Hoppas få till de denna månad ????
BIM SEPTEMBER
1/9: NathalieBjorklund, AnneP, almqvist
2/9: 10oktober
3/9: Theresesvea, Idas123, AndraSladdis
4/9: Sofiakarin, Myrkryper
5/9: mimiii, MsPinnipeds, Phoworray, Siggy, TisslaM, Veronica5
6/9: Michibell, Zyprexa
7/9: Längtande95, Janniiique, Idapidan
8/9: Lylls
9/9: Honungsvatten, Kattunge15, Tidiih
10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab
11/9: ketchup88
13/9: Cachy
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi
16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84
18/9: awi
19/9: GrönTröja, Millemupp
21/9: mea08, PelloBello, hundenhubbe
22/9 EllaLo, FruA2019
23/9: SamiraBudva
24/9 Mathilda999, Tr0ust
25/9: pappersdocka
Vad tror ni? Hade jag min topp igår eller är den idag?
Första kortet är från igår vid 17 och de andra från 9.30 i morse.
Jag tog ett idag och jag är bara på BIM -9 ????????
Nä, alltså jag kan ana nåt men det är nog inget. Jag kunde bara inte hållla mig
Ser nån nåt?
Ser dystert ut för mig också, ändå har jag känningar, som molnande värk i äggstockarna. Aldrig känt förut. Trodde verkligen.. åh, jaja, bara ta nya tag.
BIM -4
Precis! Jag ska ta ett nytt imorgon, annars får jag bara invänta och se om mensen kommer eller inte.
Men hoppet är ju långt ifrån ute du har ju inte bim förrän om 4 dagar säkrats är ju o testa på dagen elr efter man har ju bara tur om det vill visa sig innan!! Så inte ge upp än om maj bäbis!:)
Jag har också haft molande värk, men mer öm i äggstockarna. Har aldrig känt så förr. Jag är också på BIM -4, ska ta ett nytt test imorgon och se. Jag håller alla tummar att du, jag och alla andra som väntar på plus får det, snart i alla fall!
Tråkigt för alla som det inte tagit sig för! Och grattis till er som fått ett plus! Själv har man bim om 4 dagar, känner ingenting förutom molvärk i mage o rygg som vanligt när mensen är på g... lika besviken som dom andra 9 ggr vi försökt men vad förväntar man sig liksom. Försöka någon månad till sen får man väl söka hjälp..
GRATTIS!!!
Jag har plussat ikväll. Det är ett (tror jag) hyfsat starkt plus men känns ändå inte som att jag riktigt litar på det. Lite oklart när BIM infaller men någonstans mellan 3-5/9. Igår hade jag sån himla mensvärk och var helt bombsäker på att mensen skulle komma inatt. Låg liksom med vetekudden... Har inte haft några symptom alls.
Men idag har det känts liiite annorlunda och det var därför jag köpte ett test. Har fortfarande någon slags mensvärk. Det kanske är därför det känns som att testet inte stämmer. Min sambo, som ju inte känner det jag känner i min kropp, verkar dock övertygad om att jag är gravid.
Åh, hoppas nu att det stämmer och att det får stanna kvar.
Dåliga bilder kanske. BIM imorgon.
Haft 37,2-37,5 i två dagar nu. Känner mig helt slut.
Svagt eller så är det bara jag.. tycker man ser bättre via denna länk.
gravid.ifokus.se/discussions/5d6204e58e0e7442e40074ff
Fjärde dagen jag ligger på 37,2-37,4. Bim idag. ÄL+14.
Hade slut test hemma. Ska köpa ett digitalt idag. Visar det negativt är det bara att invänta mensen. Känner mig både och. Har molnande värk men ändå inte som mensvärk.
Har du testat dig?