Inlägg från: Less is more |Visa alla inlägg
  • Less is more

Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till

Jag hade inte accepterat det beteendet. Det låter faktiskt inte friskt. Han verkar vara aexmissbrukare.

• Less is more
    Anonym (Linda) skrev 2024-06-24 12:10:35 följande:

Känns väldigt respektlöst! Skulle nog göra slut om jag var du....
    Har också en kille med väldigt hög sexlust. För mig får han runka när han vill och var han vill så länge det bara är vi två hemma. Hans runkade får heller inte störa mig, typ om jag vill sova eller nåt annar. Då får han gå nån annan stans. Han får kolla på porr och vilken porr han vill. Det har jag inget emot. 
    Det stör mig inte om vi båda sitter i soffan när han runkar och jag gör nåt annat. Jag kan även sitta och fika/dricka kaffe utan att det stör mig. Ibland hjälper jag till och då blir han extra glad men han blir aldrig sur om jag säger nej. 
    Vi har sex ca 4-6 gånger i veckan men han runkar gärna flera gånger om dagen.
    Har frågat om han vill ha en KK som han har sex med här hemma men det är han inte intresserad av. Jag hade inte haft något emot det. Snarare tvärt om! Han säger att han vill bara ha sex med mig och resten runkar han och kollar på porr.

Nämen snälla! Så här kan man inte ha det. Sitta så dag ut och dag in.  Helt extremt.

Sexmissbruk och porrsajter, sexsnack i sociala medier. Jag tror folk blir helt  korkade och sjuka i huvudet av för mycket sånt. Inte värdigt.
  • Less is more
    Arjahi skrev 2024-06-28 08:29:07 följande:
    Jag tycker att de verkar ha ett bra relation utifrån hur Linda beskriver det. Han har stark sexdrift, men det går inte ut över det gemensamma sexlivet. Man får inte glömma bort att självonani/runka är i grunden bra och kan han hantera det på ett sätt om som även sin partner är nöjd med, så är det ju helt fine // Glad
    Varför skrev en TS ens trådstarten?

Jag gillar sex - men hade gjort slut omgående med en karl som.sitter och drar i snorren hela tiden. Så himla gränslöst och stillöst. Han kan göra det på toa eller när han är själv.   Blä. Inte min typ. 
Svar på tråden Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till