Inlägg från: Anonym (Olga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Olga)

Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till

Jaha, är inte ensam om att dela hemmet med en storrunkare.

Snart semester och får hoppas på bra väder, annars kommer han sitta inne och runka bort sin ledighet.

Fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka går högerhanden på honom.

Suck...

• Anonym (Olga)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-06-23 21:23:58 följande:
    Var det du som startade det förra runkforumet... Runkstund??
    Nä men har läst den tråden.
    Anonym (Lampskärm) skrev 2024-06-23 21:20:15 följande:
    Hur står du ut? Skäms han för sitt beteende?
    Bra fråga, räkningarna ska betalas...
  • Anonym (Olga)
    Anonym (Linda) skrev 2024-06-24 12:10:35 följande:

Känns väldigt respektlöst! Skulle nog göra slut om jag var du....
    Har också en kille med väldigt hög sexlust. För mig får han runka när han vill och var han vill så länge det bara är vi två hemma. Hans runkade får heller inte störa mig, typ om jag vill sova eller nåt annar. Då får han gå nån annan stans. Han får kolla på porr och vilken porr han vill. Det har jag inget emot. 
    Det stör mig inte om vi båda sitter i soffan när han runkar och jag gör nåt annat. Jag kan även sitta och fika/dricka kaffe utan att det stör mig. Ibland hjälper jag till och då blir han extra glad men han blir aldrig sur om jag säger nej. 
    Vi har sex ca 4-6 gånger i veckan men han runkar gärna flera gånger om dagen.
    Har frågat om han vill ha en KK som han har sex med här hemma men det är han inte intresserad av. Jag hade inte haft något emot det. Snarare tvärt om! Han säger att han vill bara ha sex med mig och resten runkar han och kollar på porr.

jaha, en till som drar i den i tid och otid
    runkar han när ni kör bil med?
  • Anonym (Olga)

Asså, man undrar vad det är för fel på karlar?

Är det bara tuttar och fittor ni tänker på?
    Och öl och lite sport såklart. suck...

• Anonym (Olga)
    Anonym (Mamman) skrev 2024-06-27 20:07:19 följande:

Låter som ett x till mig. 😂Iblabd blev man tokig o dom är ego. Ja han blev ett x så han vägrade söka hjälp för sitt sexbehovet. Han krävde aej direkt efter förlossning o direkt efter operation i underlivet.Direkt efter skrapning efter abort osv osv. Han körde bil så drog han fram den o runkade nör han körde el ja körde. Blottade sej överallt då han tyckte han var rolig Listan går att göra lång.. Urk . Säg åt honom att söka hjälp el lämna honom

Min runkar tack och lov bara i hemmet.
  • Anonym (Olga)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-06-27 20:22:14 följande:
    Tur är väl det för annars hade han nog åkt dit rejält för sexuella trakasserier...
    Han är ingen blottare.
  • Anonym (Olga)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-06-27 21:10:04 följande:
    Låter bra att han inte har dem tendenserna iallafall utan bara runkningen typ i tid och otid...
    Igår bråkade vi om hans runkfasoner och nu har vi kommit överens om att han har en runkfri dag imorgon.

Vi ska se på Mamma Mia och äta pizza. Eventuellt ska vi knulla.
  • Anonym (Olga)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-06-29 18:52:19 följande:
    Bra att ni kommit överens om att han ska ha en runkfri dag imorgon hoppas att han håller vad ni kommit överens om...
    Mamma Mia är en bra film och pizza är gott...klart ni ska knulla...
    Ja, vi hade det jättetrevligt, men nu är han igång med handen igen fram och tillbaka.

Och han har fem veckors semester från korvfabriken.

Suck...
  • Anonym (Olga)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-07-03 11:34:28 följande:
    Trevligt att ni hade det jättetrevligt... Tröttnar han aldrig med ha handen igång fram o tillbaka...

Så nu har du honom dragandes i fem veckor...stackare...köp honom ett par boxningshandskar och tejpa fast dem...
    Tror det är ärftligt. Hans farfar var storrunkare och satt på ålderdomshemmer och drog i den in det sista.

Han somnade in med den i handen.
Svar på tråden Han onanerar hela tiden och blir sur om jag inte hjälper till