• Anonym (Undrar)

Tjejer långt hår

Varför envisas ni tjejer med att ha långt hår när det bara blir fult och slitet direkt? Mkt snyggare med lite kortare men välskött hår på en tjej.

• Svar på tråden Tjejer långt hår
  • Anonym (Inte alla)

För att alla inte får slitet och fult hår. Vissa har mycket långt hekt underbart hår som är friskt och oslitet.

• Anonym (Inte alla)

Dessutom föredrar de allra flesta killar långt hår på en tjej.

• Anonym (Inte alla)

Dessutom föredrar de allra flesta killar långt hår på en tjej.

• Anonym (J)

För att kvinnor struntar i din personlig smak och ser inte som ens livsuppgift att behaga dig.

• Anonym (så vackert)

Ser mest långt friskt hår på de allra flesta. Så vet inte var du bor? Kom till Stockholm ska du få se på välskötta glänsande hårsvall mitt eget inräknat:P

Det är ju bara att sköta om det, inpackningar och klippa det regelbundet.

• Solarn
    Anonym (Undrar) skrev 2019-08-11 13:15:37 följande:

Varför envisas ni tjejer med att ha långt hår när det bara blir fult och slitet direkt? Mkt snyggare med lite kortare men välskött hår på en tjej.

Din åsikt om vilken frisyr som är snyggast är ju såklart ingen allmän sanning. Man väljer den frisyr man vill ha och trivs med.
  • annabellelee

Jag har långt hår för att jag gillar det. Du får ha vilken längd du vill på DITT hår.

• viseversa
    Anonym (J) skrev 2019-08-11 13:37:09 följande:

För att kvinnor struntar i din personlig smak och ser inte som ens livsuppgift att behaga dig.

EXAKT!!
  • Anonym (Längre!)

Jag ser ut som en rugguggla i kort hår! Fick tyvärr klippa av det jämns med axlarna efter att ha tappat enorma mängder efter graviditet, men nu är det på g ut igen. Glad Alla har den frisyr dom själva vill.

• Anonym (Lite salt)

En anonym man har meddelat mig sina smakpreferenser! Nu måste jag rusa iväg och boka en tid hos frisören så jag genast kan anpassa mig till hans ideal!

• Anonym (Inte alla)
    Anonym (Lite salt) skrev 2019-08-11 13:55:19 följande:

En anonym man har meddelat mig sina smakpreferenser! Nu måste jag rusa iväg och boka en tid hos frisören så jag genast kan anpassa mig till hans ideal!

Eller en avundsjuk anonym kvinna som låtsas vara man :)
  • Anonym (Ahhh......)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-08-11 13:15:37 följande:

Intresseklubben antecknar !
  • BurningDiamond
    Anonym (J) skrev 2019-08-11 13:37:09 följande:

Vad hen sa!
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Inte alla) skrev 2019-08-11 13:35:28 följande:

För att alla inte får slitet och fult hår. Vissa har mycket långt hekt underbart hår som är friskt och oslitet.

Alla långhåriga tjejer jag varit med har haft strävt och frissigt hår. Min sambo nu klipper sig regelbundet och håller håret axellångt och hennes hår är lent och fint.
  • Anonym (Inte alla)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-08-11 16:00:14 följande:

Alla långhåriga tjejer jag varit med har haft strävt och frissigt hår. Min sambo nu klipper sig regelbundet och håller håret axellångt och hennes hår är lent och fint.

Då har du inte varit med många tjejer.
  • BurningDiamond
    Anonym (Undrar) skrev 2019-08-11 16:00:14 följande:
    Du är medveten om att alla hår är olika? Jag har haft alla längder, från helrakat till halvvägs mellan rumpa och knä, och mitt hår är alltid "strävt och frissigt". Dock är det "mjukast" när det är lite längre, runt bsl eller längre.
  • Anonym (vågen)
    Anonym (Lite salt) skrev 2019-08-11 13:55:19 följande:

Eller hur!? Hahahahahha! Fram med saxen!

Jag har hår till rumpan och det är tjockt och fint och lockigt. Så TS har helt fel. 
  • Anonym (odin)

Kvinnor ska ha långt hår. Att sköta frisyren klarar vilken normalbegåvad kvinna som helst.

Svar på tråden Tjejer långt hår