Jag söker en älskarinna. Hur finner jag henne?
Om det enda du saknar är sex så köp en lösf***a. Varför ha sex med en riktig person om du bara söker ett könsorgan? Det kan ju köpas i silicon där sexleksaker säljs.
Om det enda du saknar är sex så köp en lösf***a. Varför ha sex med en riktig person om du bara söker ett könsorgan? Det kan ju köpas i silicon där sexleksaker säljs.
Med hjälp av logik. Med sin egna fru har man ju redan "halva inne" så att säga. Hon älskar ju en (förhoppningsvis) och har legat med en tidigare många gånger. Så lyckas man inte med henne blir sannolikheten att man lyckas med någon annan väldigt låg.
Vi män överskattar ibland vår attraktionsförmåga ganska grovt, men kan man inte ens få sin egna fru att vilja ligga med en är ens sexappeal i realiteten väldigt, väldigt låg.
Man kan ställa sig frågan: "Om inte ens hon som är gift med mig vill ligga med mig, varför i helskotta skulle då en annan kvinna vilja det?"
Man lever bara en gång och det är nu
Jag vet det räcker
vad menar du (anonym) skrev ju att vi lever bara en gång, varför tror du att h*n skulle kunna eller vilja bevisa något som går emot h*ns uppfattning?